English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به انجام بیمه منازل مسکونی مددجویان در برابر بلایای طبیعی از سال گذشته تاکنون گفت: به‌منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از خسارت بلایای طبیعی منزل مسکونی، اسباب و لوازم منزل ۹۳ هزار و ۵۶۸ خانوار مددجوی اصفهانی بیمه‌شده است.

منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد بیمه حوادث شدند

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا شیران با اشاره به لزوم توجه به رفع نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش مسکن در حوزه توانمندسازی جامعه هدف نقش مؤثری دارد، اظهار کرد: هزینه تهیه و تأمین مسکن بخش اعظمی از سبد هزینه خانوارهای مددجویی را شامل می‌شود که با رفع این مشکل مسیر توانمندسازی برای خانواده‌های تحت حمایت تسهیل خواهد شد.

وی با اشاره به انجام بیمه منازل مسکونی مددجویان در برابر بلایای طبیعی از سال گذشته تاکنون، گفت: به‌منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از خسارت بلایای طبیعی منزل مسکونی، اسباب و لوازم منزل ۹۳ هزار و ۵۶۸ خانوار مددجوی اصفهانی بیمه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد  استان اصفهان از ارائه آموزش‌های امداد و نجات به همکاران و مددجویان تحت حمایت این نهاد باهدف افزایش ایمنی در برابر حوادث طبیعی و کاهش خسارت ناشی از آن خبر داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری براثر حوادث ناشی از سیل و سایر بلایای طبیعی منازل مسکونی ۸۹۷ مددجوی اصفهانی دچار خسارت شده است، اظهار کرد: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با شرکت بیمه بیش از پنج میلیارد ریال برای جبران خسارت به مددجویان خسارت‌دیده از بلایای طبیعی پرداخت‌شده است.

شیران غرامت پرداخت‌شده برای ۳۰۰ منزل مسکونی مددجویان خسارت‌ دیده را در شش‌ ماهه نخست امسال ۴۱۲ میلیون اعلام کرد و افزود: خسارت ۱۳۳ اسباب و اثاثیه منزل مددجوی اصفهانی و اسکان موقت ۴۷ خسارت‌دیده از ابتدای سال جاری پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از ارائه آموزش‌های امداد و نجات به همکاران و مددجویان تحت حمایت این نهاد باهدف افزایش ایمنی در برابر حوادث طبیعی و کاهش خسارت ناشی از آن خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه بسته‌های مختلف مشاوره‌ای و پیشگیرانه برای ۳۶۳ مددجو و ارائه دوره‌های آموزشی مدیریت بحران برای کلیه کارکنان مددکاری و مدیران ستادی برگزارشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه