English

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان:

استان اصفهان مقصد جدید سرمایه گذاری می شود

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان با ارایه بسته های سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی مقصد جدید سرمایه گذاران خارجی می شود.

استان اصفهان مقصد جدید سرمایه گذاری می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قاسم علی جباری در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و بلژیک در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر نیروی متخصص و انرژی دارای مزیتی است که می تواند سرمایه گذاران را به خود جذب کند.

وی از آمادگی این استان، برای تامین نیاز بلژیک به نیروی انسانی متخصص خبر داد و گفت: استان اصفهان مملو از نیروی متخصص و تحصیلکرده است که می توانند در زمینه های مختلف نیاز تولیدکنندگان بلژیکی را برطرف کند.

رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان خاطر نشان کرد: ایران و بلژیک رابطه چندصد ساله اقتصادی دارند و قانون گمرکی ایران توسط  بلژیکی ها در دوره قاجاریه تهیه و تنظیم شد.

علی جباری خواستار دایر شدن خط پروازی بین اصفهان و بروکسل شد و گفت: این خط هوایی می تواند زمینه بازدید گردشگران بلژیکی از اصفهان را فراهم سازد.

مدیر منطقه خاورمیانه و شمال افریقا اتاق بازرگانی بلژیک در این نشست گفت: استان اصفهان به عنوان مهم ترین استان ایران همواره مورد توجه فعالان اقتصادی بلژیکی قرار دارد و از این رو  این نشست در این استان  برگزار شد.

قسلیم بریدل افزود: فرصت های تجاری و سرمایه گذاری بسیاری بین اصفهان و بلژیک است که با شناسایی آن و تلاش بر روی آن می توان سطح روابط اقتصادی  دو طرف را عمیق تر ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه