English

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان خبر داد

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در استان گلستان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان گفت: استان گلستان در آذر امسال میزبان نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان است.

برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، به‌ نقل از روابط‌ عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان، مهرداد یزدی با بیان این‌که استان گلستان در آذرماه سال‌جاری میزبان نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان است، اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی برای هشتمین بار در استان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان

وی افزود: استان گلستان برای هشتمین سال پیاپی اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان کرده که همانند سال‌های گذشته، پیش‌بینی ما این است که استقبال بی‌نظیری از سوی مردم استان از این نمایشگاه رخ دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان درباره جدول زمانبندی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 7 آذر ماه فعالیت خود را آغاز و تا 10 آذر ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

یزدی تصریح کرد: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در گرگان، هشتمین نمایشگاه تخصصی رایانه، الکترونیک، فناوری اطلاعات (IT) و همچنین نمایشگاه اتوماسیون اداری، سیستمهای مخابراتی، موبایل و شهر الکترونیکی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان اظهار کرد: کار ثبت‌نام از غرفه‌داران این نمایشگاه ادامه دارد و در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در اختیار مردم استان قرار داده خواهد شد. نمایشگاه بین المللی استان گلستان در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا واقع شده که همه ساله میزبان هزاران نفر از مردم استان در راستای جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های متعدد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه