English

رئیس بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت

برپا شدن بیمارستان صحرایی در مناطق محروم شهرستان گمیشان

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: پنجمین بیمارستان صحرایی امسال با هدف خدمات‌رسانی، در مناطق محروم شهرستان گمیشان برپا می‌شود.

برپا شدن بیمارستان صحرایی در مناطق محروم شهرستان گمیشان

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل مقصودلو صبح امروز در جلسه با مسوولان شهرستان گمیشان در راستای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی اظهار داشت: امسال برنامه بیمارستان صحرایی در منطقه گمیشان خواهد بود و به مدت 3 روز در مناطق محروم به درمان بیماران خواهد پرداخت.

وی افزود: این پنجمین بیمارستان صحرایی است که به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و همه دستگاه‌های اجرایی در مناطق محروم استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت خدمات تخصصی را به بیماران ارائه خواهد کرد،  تصریح کرد: محرومیت‌زدایی یکی از اهداف این طرح است و همه خدمات در این بیمارستان به صورت رایگان انجام می‌شود.

مقصودلو گفت: بیمارستان صحرایی یکی از برنامه‌هایی است که در مناطق محروم و مرزی نقش بسیار موثری در درمان بیماران محروم دارد.

هدف اصلی بسیج جامعه پزشکی

وی اظهار کرد: هدف اصلی بسیج جامعه پزشکی ایجاد فرهنگ بسیج در جامعه پزشک و پیراپزشک و افرادی که با سلامت سر و کار دارند است که این فرهنگ، تلاش مخلصانه و بی ادعا و خستگی ناپذیر در زمینه حل مشکلات مردم در بخش سلامت است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان گفت: اعزام تیم‌های پزشک عمومی به روستاهای دوردست شامل پرستار و پزشک ، ارائه خدمات رایگان، تقویت بنیه علمی پیراپزشکان و پزشکان با برگزاری برنامه‌های آموزشی و استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مناطق محروم از برنامه‌های جامعه بسیج پزشکی استان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه