English

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس:

تشکیل ستاد معین برای توسعه همه جانبه هرمز ضروری است/راه اندازی مجدد معدن خاک سرخ هرمز

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس، مشکلات مردم هرمز باید پیگیری و ستاد معین برای پیگیری و حل مشکلات هرمز تشکیل شود.

تشکیل ستاد معین برای توسعه همه جانبه هرمز ضروری است/راه اندازی مجدد معدن خاک سرخ هرمز

به گزارش خبرگزاری موج، حسین هاشمی تختی به همراه جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در بازدید از جزیره هرمز در جلسه شورای اداری بخش هرمز گفت: مردم جزیره هرمز از سالیان دور در تمام صحنه ها حضور داشته و در جنگ تحمیلی نیز شهیدان بسیاری را تقدیم نموده و نقش اساسی در این انقلاب ایفا نمودند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید ستاد معین در استان با حکم استاندار و با مسوولیت یکی از معاونین وی و با حضور مدیران مرتبط با مشکلات هرمز و در جزیره هرمز ستاد پیگیری و مطالبات، متشکل از امام جمعه و شورا و معتمدین هرمز تکشیل شود و مشکلات این جزیره را مطرح تا هر چه زودتر در رفع این موانع گام برداریم.

رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان  در مجلس با اشاره به اینکه جزیره هرمز ظرفیت های مناسبی در بخش های مختلف دارد افزود: جزیره هرمز بدلیل وجود ساختارو کانی های خاصی که در این بافت جزیره به کار رفته می تواند مرکز پژوهش های زمین شناسی در کشور باشد که این موضوع از طریق وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حال پیگیری است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جزیره هرمز می تواند محل مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد عنوان کرد: باید در زمینه گردشگری سرمایه گذاری کنیم و نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری در جزیره هرمز نیز مستقر شود زیرا این جزیره قدمت دیرینه و دارای جاذبه های گردشگری فراوان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس در پایان اظهار داشت: باید کمیته تخصصی برای راه اندازی مجدد معدن خاک سرخ هرمز تشکیل و اقدامات لازم توسط دستگاه های مربوطه به سرعت انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه