English

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا در کربلا خبر داد:

خرید زمین برای احداث حسینیه گیلانیان در کربلا

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا در کربلا از خرید زمین برای احداث حسینیه گیلانیان پیرامون خدمات رسانی دائمی به زائران گیلانی عتبات در شهر کربلا خبر داد.

خرید زمین برای احداث حسینیه گیلانیان در کربلا

به گزارش خبرنگار اعزامی موج گیلان از کربلا، مجید ذاتی در نشست خبری مسئولان اجرایی موکب نور الزهرا گیلانیان در کربلا اظهار داشت: با حضور میلیونی زائران امام حسین (ع) از کشورهای مختلف در کربلای معلی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم.

موکب نور الزهرا2

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا گیلانیان در کربلا با اشاره به اینکه موکب نورالزهرا از نخستین موکب‌های گیلان در شهر کربلا به‌شمار می‌رود گفت: غرفه‌های فرهنگی، مشاوره دینی، تغذیه، امور خدماتی و پزشکی برای خدمات رسانی به زائران اربعین در این موکب دایر شده است.

موکب نور الزهرا

وی با بیان اینکه 4 پزشک و 3 پرستار در موکب نورالزهرا گیلانیان به زائران اربعین مشغول به خدمت‌رسانی هستند خاطرنشان کرد: به‌منظور انجام خدمات بهتر به زائران امام حسین (ع) در طول سال درصدد خرید زمین و راه اندازی حسینیه گیلانیان در شهر کربلا هستیم.

حسن کربلایی از فعالان سیاسی مذهبی استان گیلان و یکی از خادمان این موکب نیز در این نشست اظهار داشت: با جمع آوری کمک‌های مردمی توانستیم خدمات قابل قبولی را در این موکب به زائران امام حسین (ع) ارائه کنیم.

موکب نورالزهرا1

وی افزود: مراسم پخش دعای کمیل، مداحی مداحان شاخص استان گیلان، سخنرانی آیت الله رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری، راه اندازی هیئت عزاداری گیلانیان مقیم کربلا به سمت حرم حضرت عباس (س) از جمله برنامه‌های فرهنگی این موکب است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان نیز با اشاره به اعزام 40 خبرنگار و عکاس در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی گفت: برای نخستین بار در سطح کشور سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان موفق شد به دور از هرگونه سلایق سیاسی، فعالان عرصه خبری را برای پوشش خبری اربعین حسینی به کربلا اعزام کند.

موکب نورالزهرا3

محسن جعفری به عدم انعکاس اخبار پیاده روی بزرگ اربعین در برخی از رسانه‌های غربی اشاره کرد و ابراز داشت: آن‌دسته از رسانه‌هایی که مدعی انتشار همه اخبار دنیا هستند از انعکاس بزرگترین تجمع مردم جهان در کربلای معلی چشم‌پوشی می‌کنند تا پیام عاشورا به مخاطبینشان نرسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه