English

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاکید کرد؛

مدیریت بهره وری سرلوحه فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان: مدیریت میدانی و عملیاتی سرلوحه فعالیت معاونت توسعه دانشگاه قرار دارد و برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها در حوزه سلامت، علاوه بر بهبود فرایندهای جاری، اختیارات لازم به مراکز آموزشی و درمانی گیلان تفویض می شود.

مدیریت بهره وری سرلوحه فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمشید محمدی با اشاره به برنامه راهبردی و تاکید ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر افزایش کارایی در ارایه خدمات، گفت: مدیریت بهره وری سرلوحه فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد در این خصوص، مدیران ستادی باید در خدمت واحد های صف و تولید کننده درآمد باشند.

وی افزود: جهت نیل به افزایش درآمد و کاهش هزینه ها، علاوه بر بهبود فرایندهای جاری، اختیارات لازم به مراکز آموزشی و درمانی تفویض خواهد شد.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت میدانی و عملیاتی در حوزه توسعه و مدیریت منابع دانشگاه مد نظر می باشد و به همین منظور نشست مشترک مدیران ستادی با ریاست و مدیران مراکز درمانی پورسینا و رازی تشکیل شده است و برگزاری نشست در سایر مراکز درمانی استان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: کاهش کسورات بیمه ای، ثبت خدمات، مدیریت هزینه های جاری و توسعه خدمات درمانی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خاطرنشان کرد: برنامه مدیریت هزینه در سال آینده با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت و برای تحقق آن باید روش های گذشته را کنار گذاشت و روشن های جدید مدیریتی را به کار بست.

 محمدی ابراز امیدواری کرد: در سال پیش رو با افزایش کارایی و اثربخشی خدمات حوزه سلامت در گیلان شاهد ارتقای سلامت همه جانبه مردم و استفاده از همه پتانسیل های استان به ویژه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه