English

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا (س) گیلانیان در کربلا:

شرایط اسکان هم زمان ۳۰۰۰ نفر را فراهم کرده ایم/ همه خدمات ما رایگان است

موکب نورالزهرا (سلام الله علیها) در کربلا با ارائه خدمات مختلف و متنوع به شکل کاملا رایگان میزبان زائرین گیلانی در ایام اربعین حسینی است.

شرایط اسکان هم زمان 3000 نفر را فراهم کرده ایم/ همه خدمات ما رایگان است

مجید ذاتی مدیر اجرائی موکب نورالزهرا(س) در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری موج گیلان از کربلا، با اشاره به افزایش خدمات این موکب نسبت به سالهای گذشته گفت: امسال تلاش کردیم با افزایش خدمات مورد نیاز، فضای مناسب تری برای زائرین امام حسین(ع) فراهم نماییم.

وی با اشاره به خدمات موکب نورالزهرا(س) که در شهر کربلا ارائه می شود، گفت: ما امسال علاوه بر ارائه خدمات اسکان و تغذیه خدمات دیگری را نیز فراهم نموده ایم ک به زائرین ارائه می کنیم.

ذاتی با اشاره به موکب تغذیه گفت: در ایام اربعین و تا سه روز بعد از اربعین موکب نورالزهرا(س) حداقل در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام با استفاده از مواد اولیه با کیفیت به طبخ غذا و توزیع رایگان آن بین زائرین می پردازیم، ضمن آنکه میان وعده های متنوعی را نیز توزیع خواهیم نمود.

نور الزهرا2

ذاتی با اشاره به اسکان هم زمان 3000 نفر از زائرین در مواکب نورالزهرا(ع) گفت: ما امسال سه ساختمان چند طبقه را برای اسکان زائرین آماده کرده ایم که در اختیار زوار قرار خواهد گرفت ضمن آنکه همه این خدمات اعم از اسکان و نقلیه به شکل کاملا رایگان ارائه می شود .

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در ایام اربعین نیز گفت: همانند سال گذشته خدمات و برنامه های متنوع فرهنگی نیز درقالب موکب فرهنگی خواهیم داشت، که در بخش های متنوعی ارائه می شود.

وی افزود: حضور روحانیون مسلط به زبان های عربی و انگلیسی و پاسخ به سوالات شرعی و اعتقادی، پخش فیلم مستند و برنامه های متنوع تصویری، غرفه عکاسی از زائرین خارجی، برگزاری سخنرانی به زبان فارسی، انگلیسی و عربی، پخش هدایای فرهنگی، نمایشگاه عکس امت واحده، برپایی نمازهای جماعت در اول وقت شرعی، بخشی از خدمات این موکب در ایام اربعین خواهد بود ضمن آنکه در ساعات مشخص مراسم های مذهبی مختلفی در این مواکب اجرا خواهد شد .

ذاتی درادامه با اشاره به موکب رسانه و فضای مجازی که با همکاری دفتر استانی سازمان سراج در گیلان راه اندازی شده است گفت: در موکب رسانه و فضای مجازی ضمن ارائه خدماتی همچون تعمیر موبایل، شارژر، زیارت مجازی حرم امام رضا(ع) و نرم افزار های واقعیت افزوده خیمه گاه بهشت اردوگاه جهنم و نرم افزار العبد نیز ارائه می شود، ضمن آنکه زائرین با مراجعه به این غرفه می توانند نرم افزار ها و محتواهای متنوع و پالایش شده فرهنگی و مذهبی را دریافت نمایند.

نور الزهرا

ذاتی در ادامه خبر از راه اندازی موکب پزشکی و درمانگاه سیار در موکب نورالزهرا(س) داد و گفت: در این موکب تعدادی پزشک و پرستار مستقر خواهند شد تا پاسخ گوی نیاز ها و مراجعات پزشکی زائرین باشند ضمن آنکه مقدار مناسبی داروی مورد نیاز نیز تهیه شده است که در این موکب به زائرین ارائه خواهد شد.

وی راه اندازی موکب خدمات شامل خیاطی و کفاشی را از دیگر بخش های موکب نورالزهرا(س) عنوان کرده و گفت: در این موکب که امسال برای اولین بار راه اندازی شده است، خدمات مورد نیاز زائرین اعم از تعمیر کوله و ساک و نیز خدمات کفاشی ارائه خواهد شد.

ذاتی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی خدمات موکب نورالزهرا(س) به شکل کاملا رایگان ارائه می شود افزود: خدمات این موکب با همراهی مردم استان گیلان و خیرین استان فراهم شده است ضمن آنکه برای ارائه خدمات بهتر به شدت نیازمند همراهی مردم استان در این زمینه هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه