English

با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛

اسپانسر و حمایت کننده مالی به بسکتبال کردستان ورود کرد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از ورود اسپانسر در بسکتبال استان خبر داد و گفت، بسکتبالیست های کردستانی در رقابت های لیگ امید کشور با حمایت کننده مالی جدید به میدان می روند.

اسپانسر و حمایت کننده مالی به بسکتبال کردستان ورود کرد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج،حامد جولائی از ورود اسپانسر و حمایت کننده مالی برای بسکتبالیست های کردستانی حاضر در رقابت های لیگ امید کشور خبر داد.

جولائی گفت، جذب اسپانسر و حمایت کننده های مالی در کردستان بسیار محدود است و این موضوع یکی عوامل موثر در عدم حضور تیم های ورزشی در لیگ های معتبر کشوری به شمار می رود.

وی در ادامه افزود: امسال با پیگیری های صورت گرفته از سوی شرکت های معتبر در کشور و استان توانستیم چند تیم ورزشی را جهت تحت پوشش معرفی و وارد عرصه رقابت های کشوری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد، تیم راه یاب ملل یکی از شرکت های معتبر در کشور است که در سال جاری با توافقات دو طرفه توانست فوتبال دختران استان و تیم والیبال مریوان را حمایت و روانه رقابت ها لیگ های کشوری کند.

حامد جولائی اظهار کرد، در کردستان شرکت های دیگری همچون نارین صنعت آریا و گردون گشت وجود دارند که توانستند کاراته کاران استان را در بخش مردان و زنان در لیگ های کشوری اسپانسری کنند.

جولائی ضمن قدردانی از حمایت کننده و شرکت هایی های که تعدادی از تیم های ورزشی را در سطح استان کمک کرده اند، گفت: امسال بخشی از تیم های صاحب نام استان مانند تیم هندبال دختران که با تلاش فراوان نتوانستیم اسپانسری را جذب نمائیم تاکنون با اعتبارات محدود دستگاه ورزش و جوانان کردستان روانه رقابت های لیگ برتر شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد، با پیگیری های صورت گرفته با یک شرکت معتبر در استان وارد مذاکره شدیم و در خصوص حمایت از بسکتبالیست های کردستانی حاضر در رقابت های لیگ امید کشور به نتیجه قابل قبولی رسیده ایم.

حامد جولائی اظهار کرد، شرکت عمران پویش کردستان یکی از حمایت کننده هایی است که با ارتباط و جلسات متعدد توانستیم در بخش کمک به تیم بسکتبال وارد این عرصه نمائیم.

جولائی گفت، دستگاه ورزش و جوانان کردستان با توجه به اعتبارات محدود و قطره چکانی به تنهایی نخواهد توانست از تیم های ورزش حمایت نماید و این امر فقط با ورود خیرین و اسپانسرهای ورزشی به بخش قهرمانی امکان پذیر می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان عنوان کرد، امسال کارخانجات، شرکت ها و موسسات مختلف در کشور و استان که بتوانند از تیم های ورزشی حمایت کنند با تأئید اداره کل ورزش و جوانان شامل بخشودگی مالیاتی خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه