English

حجت الاسلام فرزی:

معیشت خانواده عظیم فرهنگ و هنر کردستان باید مورد توجه قرار گیرد

مشاورعالی ورییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی گفت: مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با جهت‌دهی فعالیت‌ها به سمت خلق آثار فاخر تراز اسلامی حرکت کنند و باید همچون رهبری و شهدای انقلاب حرکت رو به جلو را داشته باشیم و دشمن را به چالش بکشیم.

معیشت خانواده عظیم فرهنگ و هنر کردستان باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، حجت‌الاسلام مهدی فرزی، 17 آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: توجه به حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی یکی از فعالیت‌های اساسی و ضرورت‌های انکارناپذیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: این ضرورت آنقدر مهم است که رهبر از فرهنگ به هوا تعبیر کرده است که این امر اهمیت فرهنگ‌سازی را برای همگان مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام فرزی بیان کرد: مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با جهت‌دهی فعالیت‌ها به سمت خلق آثار فاخر تراز اسلامی حرکت کنند و باید همچون رهبری و شهدای انقلاب حرکت رو به جلو  را داشته باشیم و دشمن را به چالش بکشیم.

وی اعلام کرد: مسئولان فرهنگی ما نباید همواره در لاک دفاعی منتطر تهدیدات دشمن باشند و بعد از به وجودآمدن یک تهدید به فکر و برنامه‌ریزی برای مرتفع‌کردن آن اقدام کنند.

رییس دفترنماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: معیشت خانواده عظیم فرهنگ و هنر کردستان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که آثار هنری فاخر آن‌ها کمتر مورد توجه واقع شده و به آن بها داده نشده است.

وی یادآور شد: امیدواریم که انتصاب جلال قلعه شاخانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان مایه خیر و برکت برای استان شود و با حضور ایشان شاهد روند رشد و توسعه فرهنگ و هنر استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه