English

شهردار شیراز در گلزار شهدای شیراز:

ادامه مسیر شهدا از راه خدمت به مردم و جلب رضایت آنان می گذرد

شهردار شیراز در نخستین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شیراز گفت: شهدا چراغ راه ما هستند و امروز ادامه مسیر شهدا از راه خدمت به مردم و جلب رضایت آنان می گذرد

ادامه مسیر شهدا از راه خدمت به مردم و جلب رضایت آنان می گذرد

به گزارش خبرگزاری موج از شیراز، حیدر اسکندرپور در نخستین روز کاری خود به همراه جمعی از مدیران شهرداری با حضور در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های آنان، عنوان داشت: با حضور در این مکان مبارک با شهدا پیمان می بندیم که در راه مدیریت آبرومند کلانشهر شیراز تلاش کنیم و در راه عزت و توسعه این شهر قدم برداریم.

ادای احترام شهردار شیراز به مقام شامخ شهدا

شهردار شیراز با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند و امروز ادامه مسیر شهدا از راه خدمت به مردم و جلب رضایت آنان می گذرد، افزود: در شرایط کنونی باید مهمترین پیام ما به جهان، پیام همبستگی باشد و جلب رضایت مردم و تکریم آنان در تمامی نهادها علی الخصوص نهادی همانند شهرداری که به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط می باشد، زمینه ساز و عامل ایجاد همبستگی بین مردم و مسئولین است.

اسکندرپور با اشاره به نقش مهم مدیران شهری در جهت جلب رضایت شهروندان و تکریم آنان اظهار کرد: از نظر من ارزشی ترین مدیر، مدیری است که رفتار و عملش موجب رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان باشد و این جلب رضایت نه در بیان بلکه باید در عمل ما نمود داشته باشد، زیرا رضایت مردم و خدمت رسانی به آنان عامل استحکام بخش نظام و انقلاب است.

وی ضمن ادای احترام به شهیدان و نثار گل به قبور مطهر آنان گفت: امروز اگر با عزت، سربلندی و آرامش زندگی می کنیم به یمن برکت خون شهیدانی است که در راه وطن جانفشانی کردند. شهدا و خانواده هایشان با جانفشانی خود به واژه ایثار؛ معنا، رنگ و بوی دیگری بخشیدند و جان خود را برای عزت ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش موج، شهردار شیراز و جمعی از مدیران شهرداری ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و پس از تجدید میثاق با آرمان‌های آنان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) مشرف شدند.

تجدید میثاق شهردار شیراز با حضرت شاه چراغ(ع)

تجدید میثاق شهردار شیراز با حضرت شاه چراغ(ع)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه