English

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

جای خالی موکب آستان حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی اربعین محسوس بود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی سال‌هاست انجام می‌شود اما جای خالی موکبی همانند موکب آستان کریمه اهل بیت(س) که تمام امکانات رفاهی یک زائر را در خود داشته باشد محسوس بود.

جای خالی موکب آستان حضرت معصومه(س) در مسیر پیاده‌روی اربعین محسوس بود

به گزارش خبرگزاری موج از قم، نصرت‌الله لطفی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اظهار کرد: امام حسین علیه‌السلام تمام هستی خود را در راه خدا تقدیم کرد و این حرکت عظیم امام در روز عاشورا ضامن بقای اسلام شد.

وی با بیان اینکه حرکت عظیم اربعین ادامه دهنده راه عاشوراست و انسان توان تبیین این حرکت عظیم را نخواهد داشت، بیان کرد: انسان وقتی می‌بیند که در مسیر پیاده‌روی از همه ملیت‌ها و ادیان مختلف حضور دارند و برخی مسیحی‌ها و اهل سنت نیز در تامین هزینه‌های برخی مواکب مشارکت دارند عظمت اربعین و این حماسه‌حسینی آشکار می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حضور در جمع زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را یک لطف الهی خواند و افزود: اینکه دولت‌های عراق و ایران در هیچ موکبی نقش ندارند و همه حرکت‌ها به صورت خودجوش انجام می‌شود ماندگاری و جاودانه‌شدن حرکت امام حسین علیه‌السلام را نشان می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از فعالیت‌های موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، بیان کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی سال‌هاست انجام می‌شود اما جای خالی موکبی همانند موکب آستان کریمه اهل بیت(س) که تمام امکانات رفاهی یک زائر را در خود داشته باشد محسوس بود و این توفیق الهی است که نصیب مسؤولان این موکب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی