English

خریداری ۱۴۴ تن دانه‌های روغنی آفتابگردان از کشاورزان کرمانشاهی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور گفت: خرید تضمینی دانه روغنی آفتاب‌گردان در استان کرمانشاه از آغاز فصل تاکنون به 144 تن رسیده است.

خریداری 144 تن دانه‌های روغنی آفتابگردان از کشاورزان کرمانشاهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور بابیان اینکه امسال هر کیلوگرم از این محصول 26 هزار و 644 ریال تحویل و خریداری می‌شود، گفت: در استان کرمانشاه دانه روغنی آفتابگردان در شهرستان اسلام‌آباد کشت می‌گردد و این میزان آفتابگردان نیز توسط یک مرکز خرید در بخش شیان شهرستان اسلام‌آباد از کشاورزان خریداری‌شده است.

وی ارزش آفتابگردان‌های خریداری‌شده را در حدود 3 میلیارد و هفت‌صد میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این مقدار تاکنون بیش 3 میلیارد ریال آن توسط بانک کشاورزی به‌حساب کشاورزان واریزشده است و روند پرداخت بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

به گفته مدیرعامل شرکت غله استان در فصل زراعی گذشته درمجموع 114 تن دانه روغنی آفتابگردان از کشاورزان خریداری‌شده بود که تاکنون شاهد رشد 27 درصدی خرید تضمینی این محصول از کشاورزان استان بوده است و پیش‌بینی می‌گردد خرید تضمینی این محصول در استان به رقم بیش از 160 تن برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه