English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان صومعه سرا گفت:

روند رو به رشد توسعه و عمران زیرساخت های راهسازی در صومعه سرا

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان صومعه سرا گفت: در دو ماه اخیر آسفالت بیش از 10 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان صومعه سرا آغاز شده و در حال اجراست.

روند رو به رشد توسعه و عمران زیرساخت های راهسازی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مجید علیزاده گفت: روکش آسفالت محور اصلی طاهرگوراب به ماسال در محدوده آسیاب سر به طول 3 کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر6135 میلیون ریال به اتمام رسید.

وی در توصیف مشخصات فنی آسفالت صورت گرفته افزود: عرض آسفالت انجام شده در این محور 23 متر و آسفالت اجرایی نیز از نوع آسفالت گرم توپکا می باشد.

علیزاده از روکش آسفالت طاهر گوراب به ضیابر بطول 6 کیلومتر خبرداد و تصریح کرد: برای اجرای این پروژه 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

علیزاده هم چنین از اتمام آسفالت محورروستایی کیشستان خبرداد و گفت: طول این پروژه 1.5 کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر 2700 میلیون ریال به اتمام رسیده که 173 خانوار از آن بهره مند شدند.

علیزاده در ادامه از شروع آسفالت راه روستایی سیاه تن بطول 3 کیلومتر و تنیان بطول ۶ کیلومتر خبر داد و گفت: راه روستایی تنیان در منطقه کوهستانی واقع است که بدلیل جاذبه های گردشگری وتوریستی ودارا بودن مناطق بکر حایز اهمیت است و برای اجرای پروژه روستایی تنیان 11 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر بهسازی وتعریض آسفالت محور راه تولم شهر– شیخ محله حدفاصل لیف شاگرد به ماتک در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه