English

معاون شهردار قم:

شهرداری قم نظافت ۱۰۰ عمود از مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا را به عهده گرفته است

معاون شهردار قم گفت: نظافت نکردن مسیر، آلودگی‌های بسیاری را به همراه دارد و به خصوص برای بانوان و کودکان مشکل‌ساز است، شهرداری قم نیز در همین راستا نظافت 100 عمود از مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا را به عهده گرفته است.

شهرداری قم  نظافت 100 عمود از مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا را به عهده گرفته است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون شهردار قم در حاشیه بازدید از موکب آستان کریمه اهل بیت (س) در گفتگو به خبرنگاران واقع در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا با اشاره به اینکه همه خادمان امام حسین(ع) در مسیر پیاده‌روی کربلا به روش‌های متفاوتی در حال خدمت به زائران هستند، اظهار کرد: شهرداری قم نیز چند سالی است با یک حرکت ابتکاری و نوآورانه در حماسه پرشور اربعین حسینی در حال خدمت‌رسانی به زائران است.

وی گفت: نظافت نکردن مسیر، آلودگی‌های بسیاری را به همراه دارد و به خصوص برای بانوان و کودکان مشکل‌ساز است، شهرداری قم نیز در همین راستا نظافت 100 عمود از مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا را به عهده گرفته است.

عباس ذاکریان با بیان اینکه شهرداری قم علاوه بر نظافت در تلاش است، رعایت نظافت را نیز میان زائران فرهنگ‌سازی کند، عنوان کرد: زائران با رعایت نکات ساده می‌توانند در نظافت مسیر تاثیر بسیاری داشته باشند و اگر تمامی افرادی که در این مسیر قدم می‌گذارند حفظ نظافت را به عنوان نوعی خدمت به زائر ببینند قطعاً در این مهم اهتمام لازم را پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم با نیروهای اعزامی امسال ظرفیت نظافت بیش از 100 عمود از مسیر پیاده‌روی را ندارد، مطرح کرد: امیدواریم شهردارهای سایر کلانشهرها نیز در این حرکت عظیم شرکت کرده تا حماسه پرشور پیاده‌روی اربعین حسینی با کیفیت مطلوب‌تری دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه