English

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در پیامی فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید امیر حسین علوی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) با ایستادگی در مقابل ظلم و ستم زمانه عزت و اقتدار را به تجلی رساند تصریح کرد: امام حسین(ع) برای زنده ماندن اسلام و جلوگیری از انحراف دین به سمت کوفه حرکت کرد ودر این راه به شهادت رسید.

وی با اشاره به پیاده روی های اربعین افزود: آیت العظمی بهجت (ره) فرمودند: امام زمان (عج) پس از ظهور خود را به واسطه امام حسین (ع) به همه عالم معرفی می کند و بنابراین در آن زمان باید همه مردم عالم، حسین (ع) را شناخته باشند و پیاده روی اربعین بهترین فرصت برای اینکار است.

علوی با بیان اینکه اجتماع بزرگ در اربعین نشانه حب و علاقه به اهل بیت(ع) است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص اربعین فرمودند: شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در روز اربعین است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: شور و عشق حسینی سالیان طولانی است که با روح و جان مردم عجین شده است و شعله ای است که هرگز خاموش نخواهد شد.

علوی در خاتمه بیان کرد: امیدوارم هر کدام بتوانیم به سهم خود نقشی در زنده نگه داشتن اربعین امام حسین(ع) داشته باشیم و همواره سربازان واقعی در راستای حفظ دین و ولایتمداری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه