English

مسوول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم:

۴۰۰ دانشجوی پسر قمی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) مشرف شدند

مسوول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان پسر با مشارکت بسیج دانشجویی ویژه برپایی مراسم اربعین اعزام شده اند که سفر آن‌ها تا دو روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

400 دانشجوی پسر قمی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) مشرف شدند

حجت‌الاسلام سید محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار موج در قم با ارشاه به فرا رسیدن اربعین حسینی اظهارداشت: اربعین حسینی فرصت مناسبی است که همگان از این ظرفیت عظیم استفاده کرده و در راستای گسترش معارف دینی در وجود خود بکوشند.

وی عنوان داشت: دانشجویان و جوانان همواره در این سفر پیشتاز بوده اند و به همین منظور با همکاری نیروی انتظامی و بسیج دانشجویی استان قم مجوز خروج از کشور برای ۲ هزار نفر از دانشجویان صادر شده است.

مسوول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم گفت: تاکنون هفده دوره عتبات ویژه دانشجویی برگزار شده و ثبت نام هجدهم نیز از آذر و دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

وی گفت: پس از ثبت نام برنامه‌های اعزام انجام می‌شود که از بهمن ماه سال جاری تا اردیبهشت سال ۹۷ انجام خواهد شد تا دانشجویان بتوانند از ظرفیت‌های این سفر معنوی استفاده کنند.

طاهری گفت: ۴۰۰ نفر از دانشجویان پسر نیز با مشارکت بسیج دانشجویی ویژه برپایی مراسم اربعین اعزام شده اند که سفر آن‌ها تا دو روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه