English

جذب ۸ پزشک متخصص در شبکه بهداشت و درمان پلدختر

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر از جذب 8 پزشک متخصص در شبکه بهداشت و درمان پلدختر خبر داد.

جذب 8 پزشک متخصص در شبکه بهداشت و درمان پلدختر

به گزارش خبرگزاری موج، ناصر بابایی با اعلام اینکه 8 پزشک در تخصص‌های مختلف به شبکه بهداشت و درمان پلدختر افزوده‌ شده است، گفت: جذب این تعداد پزشک با تلاش و پیگیری‌های جناب آقای سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم شریف پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، تلاش مستمر دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر آسترکی معاون درمان مدیریت شبکه بهداشت و تلاش شبانه‌روزی فریدونی مدیر بیمارستان حضرت امام(ره) انجام شد که ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم شهرستان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: این پزشکان در تخصص‌های قلب و عروق، چشم، سونوگرافی، زنان و زایمان، اطفال، روانپزشکی، بیهوشی و داخلی به مردم شهرستان ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر ادامه داد: با وارد شدن این متخصصین به چرخه درمان شهرستان علاوه بر رشد کیفی خدمات درمانی ارائه شده به شهروندان، تا حد زیادی از مراجعات بیماران به مرکز استان نیز کاسته خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر مستمر و مداوم بودن روند رو به رشد خدمت‌رسانی به مردم، عنوان کرد: رفع معضلات بهداشتی و درمانی شهرستان از دغدغه‌های اصلی مدیریت شبکه بوده که تلاش و پیگیری یکایک مدیران و کارکنان این مجموعه در حال حاضر به بار نشسته و در آینده نیز شاهد رشد روزافزون آن خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه