English

جذب ۱۷۰ نیروی آموزشی در مدارس عشایری خوزستان

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با اشاره به جذب 170 نیروی پیش دبستانی گفت: با کمبود معلم در آموزش عشایر روبرو بودیم که بخشی از آن برطرف شد.

جذب 170 نیروی آموزشی در مدارس عشایری خوزستان

 حمید قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: 14 هزار دانش آموز عشایر خوزستانی در 625 مدرسه مشغول به تحصیل هستند و 1200 معلم و عوامل اجرایی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه زحمت تدریس را بردوش دارند.

قنبری افزود : به منظور رفاه حال دانش آموزانی که مشکلات مالی و اسکان دارند 15 مرکز شبانه روزی در حال حاضر در حال فعالیت است که به 1500 دانش آموز عشایری خدمت رسانی می کنند.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با اشاره به خدمات دولت در حوزه ی آموزش عشایر بیان کرد: در چهار سال اخیر نگاه ویژه ای به آموزش عشایر در رفع محرومیت و برقراری عدالت آموزشی شده است و خوشبختانه مدیران نوسازی و آموزش و پرورش اقدامات خوبی را در این حوزه انجام داده اند.

قنبری ادامه داد : بیش از 100 مدرسه در سه سال اخیر احداث و 50 کانکس جایگزین مدارس چادری شده است که به جرأت می توان گفت اقداماتی که در سال های اخیر در حوزه ی عشایر شده است کم نظیر و نمونه بوده است.

وی در مورد جذب نیروهای پیش دبستانی در آموزش عشایر اظهار کرد : در سال های گذشته با کمبود شدید معلم روبرو بودیم که این امر در کیفیت آموزش ما تاثیرگذار بود. دستور جذب نیرو خبر خوب و مسرت بخشی بود که با این اقدام هم بخشی از دغددغه های ما در بحث کمبود معلم برطرف و هم برای 170 جوان در آموزش عشایر اشتغال ایجاد شد.

قنبری تصریح کرد: از تعداد 170 نیروی جذب شده 80 نفر مرد هستند که به نقاط صعب العبور استان منتقل می شوند. اما همچنان با کمبود 180 معلم دیگر در مقاطع مختلف مواجه ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه