English

استاندارقم:

فرودگاه قم می تواند در تکمیل مسائل مرتبط با حمل و نقل در استان قم کمک بسزایی نماید

استاندارقم همچنین با بیان اینکه طبق چشم اندازهای تعیین شده، قم در بحث ریلی در کشور مرکزیت خواهد داشت گفت: احداث فرودگاه قم می تواند در تکمیل مسائل مرتبط با حمل و نقل در استان قم کمک بسزایی نماید.

فرودگاه قم می تواند در تکمیل مسائل مرتبط با حمل و نقل در استان قم کمک بسزایی نماید

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،استاندار قم در جلسه طی سخنانی با بیان اینکه مسئله ی فرودگاه قم به مطالبه ی عمومی تبدیل شده است اظهار داشت: همه ی مسئولان استان بایستی در این راستا همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی گفت:در تلاش هستیم تا با پیگیری مسئولان استان مسئله ی فرودگاه منجر به دغدغه مسئولان ملی شده و از پشتیبانی مالی و اعتباری مسئولان کشور در این طرح استفاده کنیم.

سیدمهدی صادقی افزود: این پروژه می تواند در محوریت بخشی به توریسم مذهبی و افزایش ارتباط با سایر کشورهای حوزه ی خلیج فارس نقش آفرینی نماید.

وی همچنین با بیان اینکه طبق چشم اندازهای تعیین شده، قم در بحث ریلی در کشور مرکزیت خواهد داشت گفت: احداث فرودگاه قم می تواند در تکمیل مسائل مرتبط با حمل و نقل در استان قم کمک بسزایی نماید.

استاندار قم افزود: در صورت شناسایی و عقد قرارداد با سرمایه گذار می توانیم فاز نخست این فرودگاه را طی مدت حدود 2 سال راه اندازی نماییم.

در این جلسه مصوبات 11 بندی جلسه فرودگاه قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی