English

مدیر سد نرماب

آب‌گیری سد نرماب اواخر سال آینده

مدیر پروژه سد نرماب گفت: در صورت جابجایی روستای جنگلده پایین و رفع مشکلات اجتماعی و استملاک اراضی، آبگیری اولیه سد نرماب در اواسط سال ۹۷ امکان‌پذیر است.

آب‌گیری سد نرماب اواخر سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری گلستان، مهدی ضیایی در بازدید استاندار گلستان از عملیات اجرایی سد نرماب در شهرستان مینودشت اظهار داشت: سرریز سد نرماب 100 درصد، دیوار آب‌بند 86 درصد و سیستم انتقال آب چهل چای 70 درصد تاکنون پیشرفت داشته که در مجموع پیشرفت فیزیکی سد و تاسیسات وابسته آن حدود 74 درصد و پیشرفت کل پروژه حدود 45 درصد است.

مشکلات این پروژه 

مدیر طرح سد نرماب با بیان این که یکی از مشکلات این پروژه جابجایی روستاها بود، گفت: روستای جنگلده پایین ظرف یک ماه آینده جابجا می‌شود که با انتقال روستای جنگلده پایین، عملیات اجرایی بدنه سد نرماب سرعت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در صورت جابجایی روستای جنگلده پایین و رفع مشکلات اجتماعی و استملاک اراضی، آبگیری اولیه سد نرماب در اواسط سال 97 امکان‌ پذیر است. 

مناف هاشمی استاندار گلستان هم در این بازدید اظهار کرد: تسریع در عملیات اجرایی و آب‌گیری سد نرماب می‌تواند نقش موثری در ارتقاء وضعیت آب شرق استان داشته باشد و دغدغه‌های مردم این منطقه را کاهش دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه