English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف کالاهای قاچاق ۷۵۶ میلیاردی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 756 میلیارد و 222 میلیون ریال، طی یک هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

کشف کالاهای قاچاق 756 میلیاردی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با همکاری ماموران انتظامی طی یک هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 77 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران چهار میلیون و 26 هزار نخ سیگار، 15 هزار و 207 متر پارچه، 61 کیلو چای، 109 هزار و 951 دستگاه لوازم خانگی، هزار و 617 قطعه خودرویی، 998 عدد لوازم آرایشی، 10 تن و 600 کیلو برنج ، هشت هزار و 461 ثوب البسه و 96 راس احشام قاچاق کشف شد.
این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان 756 میلیارد و 222 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این راستا 98 متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه 122 فقره پرونده در بحث کشف قاچاق تشکیل شده است، اظهار داشت: از این تعداد 16 فقره پرونده بالای 100 میلیون تومان و 106 فقره پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه