English

۱۵۸ کیلوگرم تریاک در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 9 سوداگر مرگ و کشف 158 کیلوگرم تریاک طی سه عملیات در سطح استان خبر داد.

158 کیلوگرم تریاک در اصفهان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ سید تقی حسینی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ماموران این پلیس ضربه مهلکی را بر سوداگران مرگ وارد آورده و توانستند  تعداد 9 نفر از این افراد که قصد انتقال مقدار 158 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از مسیرهای این استان به استان های شمالی کشور  داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام مسوول عنوان داشت: 35 کیلوگرم از این مواد طی عملیاتی توسط ماموران یگان تکاوری ، 15 کیلوگرم توسط ماموران فرماندهی انتظامی نائین و 108 کیلوگرم نیز در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه یک دستگاه کامیون، و دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام توقیف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه قاچاقچیان برای گمراه کردن ماموران از پوشش مسافرت خانوادگی استفاده می کردند خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه