English

مصرف ۴۹۰ میلیون مترمکعب گاز در مهر امسال

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف 490 میلیون مترمکعب گاز در مهر امسال خبر داد.

مصرف 490 میلیون مترمکعب گاز در مهر امسال

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حسین اکبر افزود: مصرف گاز در مهر امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تنها 3 درصد افزایش داشته است و این در حالی است که بیش از 80 هزار مشترک جدید گاز در یک سال گذشته در استان جذب شده و دمای هوا نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشته است.

اکبر ادامه داد: شرکت گاز استان گیلان با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی اثربخش و اجرای برنامه های آموزشی و تبلیغی مانند پروژه سفیران انرژی توانسته در سطح کشور یکی از شرکت های موفق در زمینه ترویج مصرف بهینه باشد و مردم فهیم و ارزشی استان نیز با رعایت توصیه های شرکت گاز درخصوص مصرف بهینه، نقش مهمی در کاهش مصرف گاز بویژه در بخش خانگی داشته اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه گفت: حدود 56 درصد از مجموع مصرف گاز در استان در مهرماه امسال متعلق به بخش نیروگاهی می باشد و بخش های خانگی با 25 درصد، صنعتی با 11 درصد، حمل و نقل با 5 درصد و تجاری  با 3 درصد در رده های بعدی مصرف گاز  قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان با اشاره به نزدیک شدن به فصل زمستان از همه مشترکین فهیم خواست به منظور پایداری هرچه بیشتر جریان گاز و کاهش هزینه خانوار، ضمن استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و مناسب، درمصرف گاز صرفه جویی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه