English

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

کشف ۱۰ میلیاردی انواع کالای قاچاق در "قشم"

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان قشم خبر داد.

کشف 10 میلیاردی انواع کالای قاچاق در "قشم"

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "عزیزاله ملکی" گفت: در ادامه طرح های پاکسازی نقاط آلوده استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی،در شهرستان قشم اجرا شد.

وی افزود:حین اجرای طرح درپی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان در روستای ساحلی "رمچاه" شهرستان"قشم" مقادیر زیادی کالای قاچاق را دپو کرده اند،پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قشم پس از بررسی و تأیید صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی و با همکاری مشترک یگان ویژه ، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس و دریابانی قشم به محل اعزام و محل های دپو کالای قاچاق را پاکسازی کردند.

سردار ملکی اذعان داشت: در همین راستا مأموران در بازرسی از محل های دپو، دو میلیون و 52هزار نخ سیگار، 32 دستگاه دوربین دیجیتال، 28بندل روبالشتی، 492ثوب البسه، 23جفت کفش و 3دستگاه موتور سنگین قایق قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق و قدردانی از همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای این طرح ها، خاطرنشان کرد: ارزش کالاهای کشف شده در این طرح بنا به نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی