English

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم:

حضور داوطلبانه ۷۰ نفر از پاکبانان شهرداری قم برای نظافت مسیر پیاده‌روی زائران اربعین

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری قم در کنار برادران عراقی در حال نظافت مسیر پیاده‌روی زائران اربعین بوده که در این راستا 70 نفر از پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری به‌صورت داوطلبانه در این اجتماع عظیم حضور دارند.

حضور داوطلبانه 70 نفر از پاکبانان شهرداری قم برای نظافت مسیر پیاده‌روی زائران اربعین

به گزارش خبرگزاری موج از قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به مشارکت شهرداری قم در نظافت مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: امسال شهرداری قم برای سومین سال در کنار برادران عراقی در حال نظافت مسیر پیاده‌روی زائران اربعین بوده که در این راستا 70 نفر از پاکبانان و نیروهای خدماتی شهرداری به‌صورت داوطلبانه در این اجتماع عظیم حضور دارند.

وی با بیان اینکه نظافت 100 عمود از عمود 1070 تا 1170 بر عهده نیروهای خدمات شهرداری قم است، افزود: جمع‌آوری پسماندهای طول مسیر و استقرار کارتن پلاست‌ها در ورودی مواکب در کنار حضور مستمر پاکبانان سبب کاهش حجم زباله‌ها و افزایش بهداشت شده است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به توزیع 1000 کارتن پلاست در بین مسیر پیاده‌روی عنوان کرد: یکی از اتفاقات مهم در سال جاری وجود کارتن پلاستهای سال گذشته شهرداری و نگهداری آن توسط مواکب عربی بود که تعداد کارتن پلاست ها با افزایش روبرو بودیم.

وی با تاکید بر اینکه ماشین‌آلات مکانیزه و دفن زباله به‌صورت مکانیزه در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: نظافت در مسیر راهپیمایی نیازمند فرهنگ‌سازی بوده که در این زمینه بنرهایی به زبان‌های مختلف در طول مسیر با موضوع رعایت بهداشت نصب‌شده است.

میرهادی خاطرنشان کرد: نظافت مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی توسط شهرداری قم تا روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت و پاکبانان در دو نوبت صبح و عصر به پاکسازی مسیر مشغول فعالیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه