English

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس:

نظارت سازمان میادین ضعیف و غیر اصولی است

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت : سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بندرعباس بر کارهایش نظارت کافی و اصولی ندارد و متاسفانه در این زمینه تاکنون ضعیف عمل کرده است.

نظارت سازمان میادین ضعیف و غیر اصولی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از شورای اسلامی شهر بندرعباس، " فیصل دانش " در چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه گزارش عملکرد سازمان میادین برگزار شد، بیان کرد : ایجاد غرفه ها و کانکس ها در سطح شهر، بمنظور ارائه کالا بدون واسطه و أرزان به مردم بوده است  ولی متأسفانه در جانمایی غرفه ها و کانکس ها دقت لازم انجام نشده است.

وی گفت : بعضا این غرفه ها و کانکس ها در کنار اصناف ایجاد می شوند که این روش جزء ایجاد ضرر و زیان برای اصناف فایده ی دیگری ندارد.

فیصل دانش بیان داشت : اصناف مالیات و عوارض پرداخت می کنند، برای راه اندازی واحد صنفی خود از سرمایه خود استفاده می کنند،  ولی با دید اینکه قرار است کالا را با عرضه مستقیم و بدون واسطه و با قیمت ارزان تر بدست مردم برسانیم، باعث ضرر و زیان  اصناف شهر خواهیم شد ،

سئوال اینجاست: آیا اصناف جزء مردم شهر نیستند؟ آیا این غرفه ها واقعا کالا را بدون واسطه و با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار میدهند؟.

وی افزود: بنظر میرسد این سازمان می بایست در انتخاب فضای مناسب دقت نظر بیشتری داشته باشد، ضمن اینکه نظارت بیشتری بر عملکرد و بر  قیمت ها داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه