English

در همایش تقدیر از واحد های نمونه استان اصفهان؛

ذوب آهن اصفهان شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد

در همایش تقدیر از واحد های نمونه و برگزیده رعایت حقوق مصرف کننده در سطح استانی و ملی، ذوب آهن اصفهان با پشتوانه نیم قرن تجربه و تلاش بعنوان شرکت برگزیده جهت دریافت تندیس ملی سال 95 مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

ذوب آهن اصفهان شرکت برگزیده دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کننده شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه سال گذشته  شرکت ذوب آهن موفق به کسب تندیس نقره ای حمایت از حقوق مصرف کننده شد و امسال کاندید دریافت تندیس طلایی مربوطه است، گفت: از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان که به واحدهای  تولیدی وکیفی همچون ذوب آهن اصفهان توجه ویژه دارد قدردانی می کنم.

دشتیانه اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان از سال 92 تا سال 95 برای چهار سال  پیاپی شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کننده شناخته شده بود و امسال برای پنجمین سال این موفقیت را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن هیچ گاه کیفیت را فدای منافع اقتصادی نکرده است، افزود: ذوب آهن اصفهان از بدو تاسیس به دنبال ایجاد اطمینان در مصرف کننده بوده و این امر در شعار با اطمینان بسازید متبلور است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ذوب آهن اصفهان بیان کرد: کیفیت همواره اولویت اول ذوب آهن می باشد و این امر بالاترین حمایت از مصرف کننده است که مورد تاکید مدیرعامل و تمامی کارکنان این شرکت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه