English

شهردار اصفهان:

نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شهرداری است

شهردار اصفهان گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شهرداری است و اگر دارایی شهرداری ۱۰ برابر شود برای تحقق اهداف خود نیازمند سرمایه ارزشمند نیروی انسانی است.

نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شهرداری است

به گزارش خبرگزاری موج از  اصفهان، نوروزی در آیین تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری گفت: حوزه برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات بیشتر بر برنامه ریزی و پ‍‍ژوهش بنا شده بود و اکنون مسئولیت مهم دیگری در زمینه سرمایه های انسانی به این معاونت افزوده شده تا یک پیکره منسجم، متحد و تحول گرا در شهرداری اصفهان به وجود آورد.

وی با اشاره به ایجاد انسجام و اتحاد در شهرداری اصفهان تصریح کرد: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه شهرداری است و اگر دارایی های شهرداری ده برابر شود و تمام امکانات را در اختیار داشته باشد، برای تحقق اهداف خود نیازمند سرمایه ارزشمند نیروی انسانی است تا بتواند بر تمامی مشکلات فائق آید.

شهردار اصفهان به اهمیت همگرایی و هم افزایی در شهرداری برای تحقق و ارتقای بهره وری تاکید کرد و گفت: اجزای مختلف شهرداری باید به جای نگاه و فعالیت جزیره ای، به صورت هماهنگ و منسجم در راستای هم افزایی و ارتقای بهره وری تلاش کنند و تحقق این مهم، از ماموریت های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی است.

وی تاکید کرد: در مسیر غلبه بر مشکلات مختلفی که با آن مواجه هستیم بیش از نگاه به بیرون، به توانمندی های درونی شهرداری به وی‍ژه همت و تلاش کلیه کارکنان شریف در بخش ها و سازمان های مختلف شهرداری امیدواریم تا بتوانیم با یاری هم، به سمت حل چالش های موجود حرکت کنیم.

قدرت الله نوروزی افزود: نیروی انسانی به عنوان مهمترین عنصر در سیستم شهرداری باید به گونه ای رفتار کند تا حاصل زحماتش در شهر دیده شود؛ هر چند که خوشبختانه شهرداری اصفهان دارای این نیروها است و مدیران باید آنها را با قدرت به کار ترغیب و تشویق کنند و تغییرات مدیریتی رخ داده نیز در راستای زمینه سازی بیشتر برای ارتقای همین انگیزه ها است.

وی به حفظ شان و جایگاه تک تک نیروهای انسانی در شهرداری اشاره و تاکید کرد: کارکنان با انگیزه بیشتر در راه خدمت به مردم تلاش کنند و مطمئن باشند قدر و جایگاه آن ها دانسته می شود و به عنوان سرمایه های اصلی از خیر و برکت این خدمت بهره مند خواهند شد.

شهردار اصفهان با تاکید به مدیران شهرداری نیز بیان داشت: با برنامه ریزی درست و ساماندهی شده از توان نیروهای انسانی بهره مند شوید و اجازه ندهید فردی با وجود توانمندی، تجربه و دلسوزی در انجام کارهای محول شده، به خاطر افکار و عقاید شخصی مورد بی مهری قرار گیرد.

وی بیان کرد: می خواهیم همدل و همراه در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده اصفهان  ۱۴۰۰ با کمی تغییرات قدم برداریم.

شهردار اصفهان اظهار داشت: امیدواریم با کمک مدیران و نیروهای انسانی این مجموعه عظیم شهر اصفهان را که در حال جهانی شدن است را همراهی کرده و روزبه روز شاهد لبخند بر لبان مردم این شهر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه