English

احداث بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابه در شهرستان رودسر

بیمارستان 132 تخت خوابه ای در شهرستان رودسر با کمک خیرین سلامت ساخته می شود.

احداث بیمارستان 132 تخت خوابه در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در راستای توسعه زیرساخت ها بهداشت و درمان و به منظور بهبود فضای فیزیکی جهت ارایه خدمات درمانی در شرق گیلان، نشست هم اندیشی هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان با جمعی از مسوولان استانی و محلی  در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور جلب مشارکت خیرین سلامت با حضور پر رنگ خود سعی نمود تا با تبیین چشم انداز دانشگاه در عرصه های مختلف علی الخصوص توسعه همه جانبه سلامت و با اشاره به فرسودگی زیرساخت های درمانی در گیلان و عدم تناسب این مکان ها با توزیع جمعیتی و کافی نبودن امکانات و تجهیزات، حداکثر توان خود را صرف استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های خیرین سلامت علی الخصوص خیرین بومی نماید. 

تمامی مسوولین شهرستان رودسر، اعم از؛ فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولین دانشگاه علوم پزشکی برعدم تناسب بیمارستان فعلی شهرستان رودسر و جوابگو نبودن فضاهای درمانی فعلی با نیاز مردم منطقه، تاکید کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در خصوص انتخاب زمین مناسب برای احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید انصاری رودسر، گفت: در خصوص انتخاب زمین برای احداث بیمارستان جدید رودسر باید تصمیمات به گونه ای باشد که وقتی آیندگان در مورد کار ما قضاوت می کنند بگویند که این بهترین انتخاب در آن دوران بوده است.

شاهرخ یوسف زاده افزود: در انجام کارهای بزرگ و ماندگار باید دور نمای کار دیده شود.

وی ادامه داد: اگر ما امروز در کنار هم جمع شده ایم تا در خصوص ساخت یک بیمارستان صحبت کنیم باید برای یکصد سال آینده یا حداقل عمر مفید ساختمان یک بیمارستان، تصمیم بگیریم.

پس از رایزنی مسوولین سلامت استان گیلان و مسوولین شهرستان رودسر در خصوص انتخاب زمین مناسب جهت واگذاری به خیر سلامت برای احداث بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید انصاری رودسر، اعضای حاضر در جلسه از یک قطعه زمین در اطراف کنار گذر شهرستان رودسر به کلاچای دیدن کردند و مقرر شد خیر سلامت ظرف حداکثر یک هفته جهت تملک زمین موصوف با مالکان آن مذاکره نماید و مسولان شهرداری و سایر ادارت مرتبط در شهرستان رودسر نیز فرایند اجرای کار را تسریع کنند.

گفتنی است؛ بیمارستان 132 تختخوابی جدید شهرستان رودسر به همت اسدالله رضا زاده از خیرین بومی شهرستان رودسر در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و برابر با استانداردهای وزارت بهداشت و درمان، ساخته و جهت بهره برداری و انتقال بیمارستان شهید انصاری رودسر به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل داده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه