English

شهردار منطقه چهار استان قم:

۲۸ میلیارد ریال برای پیاده‌روسازی معابر منطقه ۴ اختصاص یافت

شهردار منطقه چهار قم از اختصاص 28 میلیارد ریال برای پیاده‌روسازی معابر منطقه 4 خبر داد.

28 میلیارد ریال برای پیاده‌روسازی معابر منطقه 4 اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مجید متین‌فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای بهسازی و ایمن‌سازی معابر و پیاده‌روهای شهر، اظهار کرد: در قالب پروژه‌ای که در شهرداری با عنوان نهضت پیاده‌روسازی تعریف شده در این منطقه نیز پروژه‌های متعددی به صورت همزمان در معابر مختلف برای بهسازی معابر و پیاده‌روها در حال اجرا است.

شهردار منطقه چهار با تاکید بر اینکه بسترسازی فضایی ایمن‌ برای تردد عموم شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است،خاطرنشان کرد: همچون سال گذشته پروژه نهضت پیاده‌روسازی در منطقه چهار ادامه پیدا کرده و بسیاری از پیاده‌روها ایمن شده است.

متین فر با اشاره به پیاده‌روسازی بلوار شهید صدوقی، تصریح کرد: این پروژه با رعایت الزامات ایمنی، اصول مرتبط با تردد معلولان و افراد نابینا با اعتبار هفت میلیارد ریال اجرا شده است.

وی به پیاده روسازی خیابان بوعلی اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز دو میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری اختصاص گرفت.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به پیاده‌روسازی بلوار جمهوری اسلامی، بیان کرد: این پروژه نیز با اعتبار هفت میلیارد ریال تکمیل شد.

متین‌فر با اشاره به مراحل پیاده‌روسازی بلوار امین، خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت بالای پیاده‌روهای بلوار امین این پروژه از سال گذشته آغاز شده و 12 میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای آن اختصاص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه