English

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان

تجهیز ۳۵۰۰ کلاس درس در استان گلستان به سیستم گرمایشی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: تاکنون بیش از ۳۵۰۰ کلاس درس در استان گلستان به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شده‌اند.

تجهیز ۳۵۰۰ کلاس درس در استان گلستان به سیستم گرمایشی

به گزارش خبرگزاری موج، عماد مخدومی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اظهار داشت: از سال 92 جمع‌‌‌آوری سیستم‌های غیراستاندارد (بخاری‌های نفتی و گازی) از سطح مدارس آغاز شد و 3500 کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی مجهز شد و امیدواریم در سال‌های آینده همه مدارس به این سیستم مجهز شوند.

وی افزود: در برخی از مناطق استان گلستان به علت نبود گاز شهری، از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار، تا 3 سال آینده همه کلاس‌های درس در استان به سیستم حرارت مرکزی استاندارد(شوفاژ) مجهز خواهند شد.

مخدومی گفت: تاکنون 224 کلاس درس با اعتباری حدود 17 میلیارد تومان در استان آماده بهره‌برداری شده است.

 6 پروژه طرح برکت در استان گلستان

وی اظهار کرد: همچنین در مهر ماه امسال 6 پروژه طرح برکت در استان گلستان افتتاح شد و تاکنون 224 کلاس درس با اعتباری حدود 17 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده که امیدواریم قدمی در جهت محرومیت‌زدایی استان محروم گلستان باشد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: در استان گلستان در مجموعه 35 پروژه در نوسازی مدارس در سال 1395 داشتیم که بر اساس این پروژه‎ها 230 کلاس درس ساخته شده است.

مخدومی با بیان اینکه خیرین مدرسه‎ساز در نوسازی مدارس نقش بسزایی دارند، افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید نزدیک از یک‌هزار کلاس درس ساخته شده است که از این میزان 350 کلاس درس توسط مشارکت خیرین‎مدرسه‎ساز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی