English

در بازدید مسوولان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

احداث پروژه تصفیه‌خانه آب و فاضلاب چرام با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال / آغاز عملیات اجرای کارخانه تولید فسفات در چرام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصفیه خانه شهر چرام با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال طی دو سال تکمیل می‌شود.

احداث پروژه تصفیه‌خانه آب و فاضلاب چرام با اعتبار 70 میلیارد ریال / آغاز عملیات اجرای کارخانه تولید فسفات در چرام

به گزارش خبرگزاری موج از چرام، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفر خود به شهرستان چرام، از تصفیه‌خانه آب و فاضلاب این شهر بازدید کرد.

احمدی در این بازدید، اظهار کرد: این تصفیه خانه در حوزه محیط زیست، تامین آب و رشد کشاورزی نقش موثری برای شهرستان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: یک خبر خوشی برای شهرستان چرام دارم و آن اینکه به زودی عملیات اجرای کارخانه تولید فسفات در چرام آغاز می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وجود معدن غنی فسفات در چرام در راستای تولید و اشتغال اهمیت بالایی دارد و تلاش براین است تا از این معدن برای رشد و توسعه شهرستان بهره برداری شود.

احمدی در بازدید از شهرک صنعتی چرام هم گفت: در این بازدید به خوبی متوجه مشکلات و موانع تولید کنندگان شدیم و به این منظور نشستی مشترک با مدیران بانک های عامل و مسئولین مربوطه در استان خواهیم داشت تا مشکلات مورد بررسی قرار گیرد.

وی در زمینه محور چرام به دهدشت که هم اکنون در دست اجراست هم گفت: این محور که دارای اعتبار ملی است با توجه به اهمیت آن برای تسریع در روند اجرا از محل اعتبارات استانی نیز حمایت خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در محورهای ارتباطی استان از جمله چرام نقاط حادثه خیز شناسایی شده اند و رفع آن در برنامه کاری استان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه