English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

دستگیری سارق مسلح و قاتل فراری در میناب

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری فرد سارق مسلح و قاتل فراری در شهرستان میناب خبر داد.

دستگیری سارق مسلح و قاتل فراری در میناب

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران  در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایات مردمی در شهرستان میناب مبنی بر سرقت مسلحانه فردی به هویت "ح -م"، شناسایی و دستگیری این شرور به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.  

وی افزود: با بررسی های بعمل آمده از سوابق نامبرده این فرد دارای پرونده های متعدد کیفری، محاربه، راه زنی، شرارت، نزاع و درگیری، ایجاد ناامنی در محل، تهدید و ارعاب با سلاح، سرقت مسلحانه و قتل را نیز در پرونده های خود داشته است که مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب با تشکیل یک اکیپ مجرب و با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی محل اختفای وی را شناسایی کردند.

سردارملکی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی دادستان میناب فرد سارق مسلح را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند که از آن طریق روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان یاد آور شد: با دستگیری این سارق مسلح متواری شهروندان و مسوولان شهرستان از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی در سطح شهرستان قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه