English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد:

دستگیری زوج شیشه فروش در اصفهان

زوجی که با همدستی یکدیگر اقدام به توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه می کردند در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شناسایی و دستگیر شدند.

 دستگیری زوج شیشه فروش در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به همراه همسر خود به صورت گسترده اقدام به توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه در چندین محله شهر اصفهان می کند موضوع در دستور کار ویژه این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسینی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و رصد تحرکات فرد مذکور، طی هماهنگی با مقام قضائی از منزل وی که محل توزیع ماده مخدر صنعتی شیشه بود بازرسی بعمل آوردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این عملیات متهم به همراه همسرش که همدست او بود دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری از ماده مخدر صنعتی شیشه در بسته های آماده به همراه ابزار وآلات توزیع این ماده کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مراحل قانونی برای پلمب منزل این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفته است، اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه