English

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد

نشت یابی بیش از۱۱ هزار کیلومتر شبکه گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از نشت یابی 11 هزار 420 کیلومتر از شبکه و خطوط تغذیه استان از ابتدای سال جاری تاکنونبه منظور بهره برداری ایمن و اجتناب از بروز هر گونه حوادث ناگوار خبر داد.

نشت یابی بیش از11 هزار کیلومتر شبکه گاز در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حسین اکبر افزود: میزان نشت یابی انجام شده از شبکه های گاز استان در سال جاری یک رکورد محسوب می شود و نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 35 درصد رشد داشته است.

اکبر ادامه داد: این عملیات در 25 شهر گیلان انجام شده است و معادل 48 درصد کلیه خطوط گاز در استان می باشد.

وی ادامه داد: همچنین در 7 ماه گذشته 281 هزار انشعاب و عملک گاز و 128 ایستگاه گاز در استان گیلان مطابق برنامه ریزی های انجام شده مورد نشت یابی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره بر اهمیت تأمین ایمن و پایدار گاز برای مشتر کین اظهارکرد: واحد بازرسی فنی تمام تلاش خود را برای انجام درست وبه موقع وظایف محوله را در جهت استمرار پایداری جریان گاز در استان به کارخواهد بست.

اکبر تصریح کرد: واحد بازرسی فنی با بکارگیری از نرم افزار نشت یابی برای مدیریت بهتر عملیات نشت یابی به دنبال ثبت هرچه دقیق تر و جامع تر بازرسی ها و نشت یابی ها می باشد و با استفاده از خروجی این نرم افزار در جهت بهبود عملکرد خویش و به اتمام رساندن عملیات نشت یابی تا پایان سال بهره خواهد برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه