English

به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

۶۴ پزشک متخصص به مناطق محروم لرستان اعزام شدند

نشست تعیین محل خدمت 64 پزشک متخصص در لرستان برگزار شد.

64 پزشک متخصص به مناطق محروم لرستان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در این نشست که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان این دانشگاه برگزار شد، دکتر ساکی گفت: بعد از آرزوی توفیقات الهی برای طی کردن مراحل تحصیل امیدواریم بستری فراهم شود تا در مسیر خدمت‌رسانی به مردم نیز موفق و سربلند باشید.

وی ابراز داشت: در سال گذشته به دلیل مشکلات مالی که گریبانگیر دانشگاه شد، کاستی هایی وجود داشت اما خوشبختانه امسال وضعیت بهتر شده است.

ساکی عنوان کرد: البته در بعضی مناطق همواره امکانات در حد مردم نبوده است اما برخورد خوب و مناسب پزشکان با بیمار و همراهان می تواند این نقیصه را مرتفع و رضایت مردم را فراهم سازد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: برخورد شایسته و مناسب با بیماران و همراهان آنها یک اصل مهم در پزشکی است و نوع برخورد با بیماران همواره بیشترین مسئله سازی را برای دانشگاه داشته است.

کوروش ساکی اظهار داشت: ما به واسطه ی رشته ای که انتخاب کرده ایم نمی توانیم خصوصیات انسانی را نادیده بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شغل پزشکی به گونه ای است که علیرغم اعتراضاتی که داشته باشیم اگر بیماری را در هر نقطه ای ببینیم که نیاز به کمک داشته باشد نباید دریغ کنیم. وی در پایان گفت: امیدوارم خداوند توفیقی عنایت فرمایند تا همه ی ما بتوانیم در راه خدمت به مردم در هر نقطه ای از میهن اسلامی سربلند باشیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست عنوان کرد: بر حسب نیازی که در استان وجود دارد امروز شاهد حضور 64 پزشک متخصص در استان هستیم.

آسترکی ابراز داشت: این تعداد از پزشکان متخصص بر اساس نیازی که در شهرستان های مختلف استان وجود دارد تقسیم می شوند تا بتوانیم خدمات مختلف هر تخصص را تا حد امکان در شهرستان ها داشته باشیم.

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: البته این تعداد از متخصص هنوز به طور کامل جوابگوی نیازهای استان نیست اما به جرأت می توان گفت بخش مهمی از خواسته های ما در حوزه ی توزیع عادلانه درمانی را مرتفع می سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه