English

رئیس عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس:

بیش از ۱۱ هزار نفر از خدمات اسکان و پذیرایی یحیی ابن زید(ع) گنبدکاووس در کربلا برخوردار شدند

رئیس ستاد عتبات عالیات گنبدکاووس گفت: از هفته گذشته که موکب حضرت یحیی ابن زید (ع) در کربلای معلی برای خدمات به زائران پیاده اربعین مستقر شده, بیش از ۱۱ هزار نفر از خدمات اسکان و پذیرایی در این موکب برخوردار شدند.

بیش از 11 هزار نفر از خدمات اسکان و پذیرایی یحیی ابن زید(ع) گنبدکاووس در کربلا برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری موج، رمضانعلی خالقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: از هفته گذشته که موکب حضرت یحیی ابن زید (ع) در کربلای معلی برای خدمات به زائران پیاده اربعین مستقر شده, بیش از 11 هزار نفر از خدمات اسکان و پذیرایی در این موکب برخوردار شدند.

وی افزود: از 4 تا 10 آبان ماه, 10 هزار و 800  پرس غذا در 3 وعده صبحانه, ناهار و شام بین زائران پیاده توزیع شده و 3 هزار و 295 نفر نیز در این مدت اسکان داده شدند.

خدمات‌رسانی به بیش از ۱۱ هزار نفر در موکب یحیی ابن زید(ع) گنبدکاووس

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین در این مدت,  یک‌هزار و 100 قرص نان روغنی و 3 هزار و 500 قرص نان معمولی با 30 کیسه آرد, پخت و بین زائران امام حسین (ع) توزیع شد.

خالقی تصریح کرد: برای شناخت بیشتر مردم ایران و دیگر کشورهای اسلامی و جهان با امامزاده یحیی ابن زید(ع) و با توجه به اینکه نام موکب شهرستان نیز به همین نام است, بروشورهایی در زمینه این امام و امامزاده به 3 زبان, فارسی, عربی و لاتین بین زائران توزیع شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: یک‌هزار و 392 نفر از زائرین در نمازهای جماعت 3 وعده, دعای کمیل, دعای ندبه, زیارت عاشورا, مباحث اخلاقی و احکام که برنامه های فرهنگی موکب است, شرکت کردند.

خالقی یادآور شد: تاکنون 2 هزارو 291 نفر از خدمات پزشکی و دارویی موکب استفاده کردند که یک نفر در منزل ویزیت شده و یک نفر هم برای خدمات بیشتر پزشکی به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس گفت: در هفته گذشته، مردم 24 استان و 84 شهرستان کشور از خدمات اسکان و پذیرایی برخوردار شدند و خدماتی مانند خیاطی, آرایشگاه و دیگر ایستگاه‌های صلواتی در این موکب برپا است.

خالقی اظهار کرد: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز در موکب برای ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین که توسط مسئولان و مردم شریف گنبدکاووس جمع‌آوری شده بود توسط 5 دستگاه تریلی, یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت به محل موکب حضرت یحیی ابن زید (ع) منتقل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه