English

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت

دشمنی استکبار با روحیه آزادی‌خواهی ملت ایران

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: استکبار به دنبال تحقیر ملت ایران و جلوگیری از پیشرفت علمی ماست و آمریکایی‎ها حتی در دوران طاغوت دنبال این بودند که ملت ایران را تحقیر کنند و جلوی رشد علمی ایران را بگیرند.

دشمنی استکبار با روحیه آزادی‌خواهی ملت ایران

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: اگر به مواضع آمریکا نسبت به ملت ایران نگاه کنیم آیا مواضع‌شان را نسبت به ملت ایران از 50 تا 60 سال قبل نسبت به امروز تغییر دادند؟ آمریکایی‎ها حتی در دوران طاغوت دنبال این بودند که ملت ایران را تحقیر کنند و جلوی رشد علمی ایران را بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران به وضعیت دانشگاه‌ها در دوران طاغوت و امروز اشاره کرد و یادآور شد: در دوران طاغوت چند دکتر و مهندس و چند دانشگاه داشتیم و امروز تا چه میزان گسترش پیدا کردیم. اگر تاریخچه ملت ایران را از نظر علمی بررسی کنید، می‌بینید در دورانی که آمریکایی‎ها بر دولت ما تصرف داشتند تا چه میزان مانع رشد علمی ما شدند.

دشمنی آمریکایی‎ها با جمهوری اسلامی

وی با بیان اینکه امروز بیان می‎شود دشمنی آمریکایی‎ها با جمهوری اسلامی است، افزود: چون دولتمردان آمریکا با اسلام مخالف هستند دشمنی آن‌ها بیش از گذشته و مضاعف شده و دشمنی آن‌ها با ملت ایران موضوعی است که ربطی به ماهیت نظام نداشته و سال‎ها تلاش کردند که ملت ایران به خودباوری و رشد نرسد.

حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه دشمنی آمریکا یک موضوعی در ظرف انقلاب نیست و ریشه تاریخی دارد، خاطرنشان کرد: ملت ما درصددند آزاد باشند و کشور را با نگاه دینی و مذهبی خود اداره کنند و آمریکایی‎ها با این موضوع مخالفند. استکبار یعنی تسلط بر ملت‎ها و کشورها؛ استکبار درصدد است به ملت‎ها تسلط داشته و ملت‎ها نوکر آمریکایی‎ها باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه