English

کودکان و نوجوانان گیلانی درس‌های سیزدهم ‌آبان را مرور کردند

رخداد‌های 13 آبان درقالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان مرور شد.

کودکان و نوجوانان گیلانی درس‌های سیزدهم ‌آبان را مرور کردند

به‌گزارش خبرگزاری موج از گیلان، هم‌زمان با یوم‌الله سیزدهم آبان و در سال‌روز سه رخداد تاریخی که جلوه‌‌ای از استکبارستیزی مردم ایران اسلامی را به تصویر‌می کشد، کارکنان و اعضای کانون استان گیلان ضمن حضور در راه‌پیمایی پرشور این روز، با اجرای فعالیت‌های هدف‌مند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی برضرورت پاس‌داشت از دست‌آور‌دهای استقلال ‌طلبانه تاکید‌کردند.

برهمین اساس پیاده راه فرهنگی شهر رشت میزبان ایستگاه فعالیت‌های کانون شد و در این میان کودکان ونوجوانان ضمن آشنایی افزون‌تر با رخداد‌های روز ملی مبارزه با استکبارجهانی، بابرنامه‌های خلاقانه مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی همراه‌شدند.

بنابراین گزارش، برپایی مسابقه ادبی«سنگر و قلم» و هم‌چنین معرفی وقایع 13 آبان در قالب قصه‌گویی، ازجمله این برنامه‌ها بود و در همین زمینه کودکان و نوجوان ضمن ساخت کبوتر‌های کاغذی با بهره‌گیری از شیوه‌ی «کاغذ و تا»، جلوه‌ای از صلح‌دوستی ملت مسلمان ایران را به نمایش‌گذاشتند.

چهره‌آرایی حاضران و امضای پیمان‌نامه از دیگر فعالیت‌های مربیان در این روز محسوب می شد و طی این فعالیت، کودکان و نوجوانان دل‌نوشته‌های خود را به شهدای 13 آبان تقدیم‌کردند.

در همین راستا مربیان و اعضای 31مرکز فرهنگی هنری ثابت، دو مرکز فراگیر، چهارکتاب‌خانه پستی، وهم‌چنین دو کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با اجرای برنامه‌های متنوعی این روز راگرامی داشتند.

طی اجرای این ویژه‌برنامه‌ها مربیان درقالب برپایی کارگاه‌های ادبی، نقاشی، خوشنویسی، قصه‌گویی، شعر‌خوانی، ماکت‌سازی و نشریه‌نگاری، به تشریح ویژگی‌های اخلاقی و انسانی شهدای 13 آبان و هم‌چنین تبیین اهمیت روز ملی مبارزه با استکبارجهانی برای آینده‌سازان ایران اسلامی پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی