English

گیلان، قهرمان رقابت های راگبی ساحلی قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی شد

پنجمین دوره مسابقات کشوری راگبی ساحلی در مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران این منطقه با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار در قالب ۱۱ تیم از ۸ استان کشور برگزار شد.

گیلان، قهرمان رقابت های راگبی ساحلی قهرمانی کشور در منطقه آزاد انزلی شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در پایان این دوره از رقابت ها تیم شهر باران منطقه آزاد انزلی از گیلان قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم داتیس تهران و همچنین شهر ری (تهران) به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مهدی ممتاز امیری مسوول کمیته راگبی ساحلی فدراسیون با اظهار تشکر از حمایت همه جانبه منطقه آزاد انزلی در برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت ها تصریح کرد: این دوره از رقابت ها از لحاظ کیفیت و نوع برگزاری و همچنین زمین مسابقه، از بالاترین سطح برخوردار بود.

راگبی ساحلی نوع دیگر از ورزش راگبی است که متفاوت تر از راگبی روی چمن و در زمین ماسه ای در ابعاد 23*25 متر و در دو زمان پنج دقیقه ای  برگزار می شود و هرتیم دارای پنج بازیکن است.

 سازمان منطقه آزاد انزلی تا کنون میزبانی بسیاری از مسابقات و رویداد های ورزشی در سطح بین المللی و ملی بوده است و با توجه به زیرساخت های مناسب ایجاد شده  و در راستای حمایت از ورزشکاران و رشته های ورزشی در  آینده میزبان مسابقات ورزشی در سطوح مختلف خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه