English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

به علاقه مندان سرمایه‌گذاری در لرستان زمین ارزان قیمت واگذار می شود

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شرایط ویژه واگذاری زمین به علاقه مندان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به علاقه مندان سرمایه‌گذاری در لرستان زمین ارزان قیمت واگذار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: سرمایه گذاران صنعتی و تولیدی می توانند با حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از مزایای استقرار و تسهیلات آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: شهرک‌هـا و نواحی صنعتی از بستر مناسب و پتانسیل لازم برای سرمایه‌گذاری و کاهش هزینه تولید برخودار است، لذا از تمامی سرمایه‌گذاران درخواست می کنیم تا با حضور در شهرک‌های صنعتی استان و استفاده از مزایا و تسهیلات لازم، گامی بزرگ در جهت توسعه و شکوفایی استان لرستان بردارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بستر مناسبی برای دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه، آب، برق، گاز، فاضلاب صنعتی، مخابرات و اینترنت، استفاده از خدمات نرم‌افزاری (مشاوره‌ای فنی، مهندسی و مدیریتی) مراکز خدمات فناوری و کسب‌ و کار می باشد.

رازانی همچنین اضافه کرد: واگذاری زمین به صورت 5 الی 15 درصد نقد و 85 الی 95 درصد ما بقی به صورت اقساط 12 الی 14 ماهه و هر سه ماه یک قسط پرداخت که بازپرداخت آن به صورت 36 الی 42 ماه است و امکان استمهال اقساط از 3 الی 6 ماه وجود دارد.

وی گفت: در خصوص واگذاری زمین به جانبازان، نخبگان، شرکت های دانش بنیان، مخترعین، سرمایه گذاران خارجی و کنسرسیوم های صادراتی تا 10 درصد بخشودگی و تخفیف در نظر گرفته شده است.

بختیار رازانی به تخفیف 10 درصدی اقساط اشاره کرد و افزود: در صورتی که واحد صنعتی سرمایه گذار بر اساس برنامه زمانبندی ارائه شده به بهره برداری برسد تا سقف 10 درصد تخفیف، اقساط آن بخشیده می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: استان لرستان دارای 21 شهرک و نواحی صنعتی مصوب دولتی می باشد که یکی از این شهرکها، شهرک صنعتی تخصصی پتروشیمی لرستان است که به صورت خصوصی اداره می شود ما بقی شهرکها دولتی هستند که از این تعداد 16 شهرک به بهره برداری رسیده و آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را در خود دارند این 16 شهرک دارای امکانات زیر بنایی اصلی آب، برق هستند که 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز دارای گاز می باشند و خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی لرستان نیز که متولی آن شرکت شهرکهای صنعتی لرستان می باشد بعنوان یکی از مناطق مهم کشور، آمادگی استقرار واحدهای صنعتی را دارا می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی