English

همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در قم برگزار شد

مراسم راهپیمایی 13 آبان با حضور گسترده علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان قم همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از قم، راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی در قم از میدان روح الله و مجاور بیت شریف امام راحل با ادای احترام به روح ملکوتی رهبر کبیر انقلاب آغاز شد و در مسیرهای منتهی به آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ادامه دارد.

حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در کنار سایر اقشار انقلابی و شهیدپرور قم در این راهپیمایی که نشان از بصیرت سیاسی بالای آنان دارد از جلوه‌های مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در قم است.

مردم بصیر که پیشاپیش آنان روحانیون و فضلای حوزه گام برمی‌دارند با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود از استکبار و مستکبرین را به نمایش گذاشتند.

حضور دانش آموزان دختر و پسر با سربندهای یا حسین و یا زینب و اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان با لباس مشکی و نمادهای عاشورایی جلوه‎ای اربعینی به این راهپیمایی بخشیده است.

آیات سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، سید مهدی صادقی استاندار قم، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه قم و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی قم دوشادوش مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی حضور داشتند.

این مراسم با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم حضرت معصومه به پایان رسید.

یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال 1343 به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم و فساد ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی