English

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

فصل الخطاب ما بیانات رهبری است/آمریکا نماد ظلم و کفر است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در جمع پرشور و پرشکوه راهپیمایان 13 آبان ماه شهر رشت با بیان اینکه ما به دامان مادرانی که جوانان مثل شهید اتابه و حجی ها پرورش یافتند می نازیم گفت: فصل الخطاب ما بیانات رهبری است وایشان فرمودند باید مستکبران جهان از بین بروند.

فصل الخطاب ما بیانات رهبری است/آمریکا نماد ظلم و کفر است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین احمد پروایی  پیش از ظهر امروز در جمع پرشور و پرشکوه راهپیمایان 13 آبان ماه شهر رشت در میدان شهدای ذهاب این شهر گفت: حضور ما در راهپیمایی  13آبان به دنیا ثابت می کند همانطور که در سال 57 دانش آموزان ما استکبار را استهزا کردند ما ادامه دهنده راه آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ما با حضور خود میخواهیم به استکبار و آمریکای جنایتکار تو دهنی بزنیم افزود: علت دیگر حضور ما در در این راهپیمایی، اعلام حمایت از نظام است.

حجت الاسلام پروایی با توجه به  اینکه   هر روزی که در آن خدا و احکام اسلام تقویت شود ایام الله است گفت: ایام الله ایامی است که ملتی بصیر استکبار را زیر پاهای خودش له بکند و دشمن را به زباله دان تاریخ بفرستد، این ایام الله است.

وی با اشاره به اتفاقات 13ابان در سا43، و پذیرش پیمان ننگین کاپیتولاسیون افزود: مرجع عالی آن زمان امام راحل، در سخنرانی مردم را آگاه کردند که منجر به دستگیری و تبعید ایشان به ترکیه شد و از همانجا جرقه های انقلاب زده شد.

حجت الاسلام پروایی گفت: در سال 57، دانش آموزان در دفاع از مرجعیت، اسلام، آرمانهای شهدا، سینه سپر کردند و با روشن بینی احساس مسئولیت کردند و امروز شما در برابر سختیها، با اقتدا به حسین بن علی پایداری کردید.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما به دامان مادرانی که جوانان مثل شهید اتابه و حجی ها پرورش یافتند می نازیم گفت: فصل الخطاب ما بیانات رهبری است وایشان فرمودند باید مستکبران جهان از بین بروند.

پروایی بر غیرت دینی تأکید کرد و گفت: اگر امروز ایران در مقابل استکبار و هجمه‌های اسلام و انقلاب باقدرت ایستادیم منشأ آن غیرت دینی آموخته از امام علی و حضرت زهرا سلام‌الله است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه مرگ بر آمریکا شعار تأسیس‌شده در 40 سال پیش نیست، گفت: آمریکا نماد ظلم و کفر است و دستور اسلام است که با نمادهای طاغوت مبارزه کند و سیاست‌های آن‌ها را برچیند.

پروایی بابیان اینکه امام حسین علیه‌السلام در مقابل استکبار خواهیم ایستاد، گفت: امام راحل می‌فرمایند خطر آمریکا به حدی است که با کوچک‌ترین غفلت ما را نابود می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل کفر و استکبار ماند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دانش آموزان چشم امید ایران اسلامی است و درراه سیر انقلاب باید فدایی باشند تا به قله‌های عظمت برسند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با ظلم‌ستیزی همراه است، گفت: باید درراه مبارزه با استکبار اهتمام ورزی داشته باشیم.

پروایی با تأکید بر اینکه همه‌کسانی که بر سفره انقلاب نشسته‌اند باید قدردان مردم باشند، گفت: مردم در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی درصحنه هستند و با مشت‌های گره‌کرده خود انقلاب را بیمه می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه