English

بیانیه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی، به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان:

سیزده آبان نماد استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ایران است

در آستانه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی از قشرهای مختلف مردم به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

سیزده آبان نماد استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این بیانیه آمده است: 13 آبان برگ زرینی از کتاب سراسر افتخار و حماسه انقلاب اسلامی ایران است . روزی که در آن فرزندان امام، صدها دانش آموز و دانشجو در مقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به استکبار و استبداد نه گفتند . بی شک کمترین وظیفه و رسالت ما دانش آموزان حراست و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و این روز بزرگ است.

روزی که به واسطه بزرگی خود از سوی امام امت یوم الله لقب یافت، 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دارای آثار سازنده در سطح منطقه و جهان می باشد .

ما اعضای تشکل های دانش آموزی در سال « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» ضمن اعلام همبستگی با آرمان ها و اندیشه های والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، همه مردم شریف به ویژه معلمان و دانش آموزان را به شرکت گسترده در این همایش دعوت می نمائیم و حمایت قاطعانه خود را از سیاست های دولت تدبیر و امید اعلام می داریم.

آموزه های بلند اسلام و تشیع به ویژه حماسه جاویدان کربلا و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) همواره چراغ راه ما خواهد بود و عزت و سربلندی ما را تضمین خواهد نمود.

ما اعضای تشکل های دانش آموزی در سالروز تاریخی یوم الله 13 آبان اعلام می کنیم :

1 – سیزده آبان نماد استقلال طلبی و آزادی خواهی ملت ایران و از سرمایه های معنوی ایران اسلامی است لذا ما دانش آموزان ایران اسلامی به پیروی از مقام معظم رهبری در مسیر ترسیم شده در سال 57 توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران گام برخواهیم داشت.

2- اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون وحدت و همدلی مسئولان و دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران است که در سایه سار چتر ولایت فقیه عینیت یافته است لذا در شرایط حساس، همچنان بر منشور وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری تاکید می نماییم.

3- انقلاب اسلامی ریشه در آموزه های اسلامی دارد همان گونه که سرور و سالار شهیدان در برابر استبداد، زورگویی یزیدیان و امویان تسلیم نگردید، جمهوری اسلامی ایران نیز اصل سازش ناپذیری و تن ندادن به ظلم را سرلوحه عمل خود قرار می دهد و هرگز در برابر خواسته های نامشروع استکبار جهانی تسلیم نخواهد شد.

4- اخیراً رییس جمهور آمریکا در اظهاراتی وقیحانه، غیرواقعی و تحریف آمیز، ایران اسلامی و سپاه پاسداران را مورد خطاب قرار داده است . ما به او اعلام خواهیم کرد :

*ایران اسلامی پیشینه و تاریخی سراسر افتخار آمیز دارد که سپهر بلند و گستره ی آن در فهم افراد ناآگاه و کوته فکر نمی گنجد و تمامیت ارضی ایران از خطوط قرمزی است که ایرانیان با همه ی وجود از آن حفاظت خواهند کرد و همه ی نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شجره طیبه ی انقلاب اسلامی و یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران است مورد حمایت همه ی آحاد ملت ایران است و مردم قدر دان ایران اسلامی حماسه های این عزیزان را در هشت سال جنگ تحمیلی، سازندگی، مقابله با جریان های تروریستی، داعش و... فراموش نخواهند کرد.

* ما دانش آموزان استان گیلان ضمن محکوم نمودن سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا اعلام می نماییم وحدت و انسجام ملی و اقدامات دولت و نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد حمایت آحاد ملت ایران است.

5- تحریم های اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی رفتار ناجوانمردانه و غیر منطقی عده ای مستکبر و تمامیت خواه علیه ملت صلح جو و بزرگ ایران اسلامی است که امروز نزد افکار جهانی از کمترین وجاهت برخوردار است و افکار مردم دنیا بیش از پیش به حقانیت نظام جمهوری اسلامی پی برده اند.

6- همه ی مردم ایران اسلامی امروز ذیل قانون اساسی، محور و عمود خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران اصل مترقی ولایت فقیه مسیر عزت و پیشرفت را می پیمایند و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تدابیر دولت قله های پیشرفت را فتح خواهند نمود زیرا وعده خدا پیروزی مستضعفان و تحقق حکومت الهی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه