English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب گفت: ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران مسیرهای راهپیمایی در رشت را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری افزود: راهپیمایی  یوم الله ۱۳ آبان امسال با شعار “۱۳ آبان نماد غیرت انقلابی” همزمان با سراسر کشور در رشت و ۵۱ شهر استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این روز اختصاص به قشر خاصی ندارد و همه اقشار مردم در آن حضور پیدا می‌کنند بیان داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رأس ساعت ۹ صبح از سه مبدأ به‌سوی میدان شهدای ذهاب انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه ۱۳ آبان روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی است ابراز داشت: پاسخ کوبنده یاوه گویی‌هایی که استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا این روزها داشته است را در روز ۱۳ آبان از مردم انقلابی ایران اسلامی خواهند شنید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ۱۳ آبان یکی از روزهای پرخاطره در تاریخ انقلاب اسلامی است بیان داشت: در این روز سه رخداد بزرگ در سه مقطع از تاریخ ایران اتفاق افتاد.

وی با برشمردن این سه رخداد عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران افزود: در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی به ترکیه، در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ نیز شهادت جمعی از دانش آموزان انقلابی و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد.

اشجری با اشاره به نامگذاری حادثه تسخیر لانه جاسوسی از سوی امام (ره) به نام انقلاب دوم خاطرنشان کرد: این سه رخداد اگر چه در سه مقطع از تاریخ واقع شده است اما در یک اقدام انقلابی این روز توسط مجلس سوم شورای اسلامی به‌نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم  برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان مسیرهای سه گانه آن را در رشت چنین برشمرد: مسیر شماره ۱: سپاه رشت، میدان فرهنگ، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهدای ذهاب؛ مسیر شماره ۲: میدان شهید انصاری، خیابان تختی، خیابان شریعتی، میدان شهدای ذهاب و مسیر شماره ۳: ورزشگاه شهید عضدی، خیابان حافظ، چهار راه قدس، خیابان امام خمینی (ره) به‌سمت میدان شهدای ذهاب.

اشجری با اشاره به حضور گسترده مردم انقلابی گیلان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی افزود: در این روز که به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است بار دیگر همه قشرهای مردم با مشت‌های گره خورده خود شیطان زمان خویش را لعن  کرده و برگ زرین دیگری از خود  در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی