English

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

تولید کنندگان کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند/ضرورت حمایت مردم از تولید ملی

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به ۱۸ آبان روز ملی کیفیت هم گفت: مردم باید با خرید کالای‌های داخلی از تولید ملی حمایت کنند و تولید کنندگان نیز کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند تا قدرت رقابت با کالا‌های خارجی را داشته باشند.

تولید کنندگان کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند/ضرورت حمایت مردم از تولید ملی

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار است و در این روز مردم ایران یک بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

وی با بیان این که 14 آبان در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز فرهنگ عمومی نام‌گذاری شده است، افزود: فرهنگ عمومی در یک جامعه به مجموعه کارهایی اطلاق می‌شود که همه مردم آن را انجام می‌دهند که ممکن است برخی از این کارها خوب و برخی دیگر چندان خوب نباشند اما باید برای فرهنگ مردم احترام قائل بود و به تدریج در جهت اصلاح رفتارهای نادرست و اقدامات مامطلوب گام برداشت.

ضرورت تداوم جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: تشکیل شورای فرهنگ عمومی در استان برای شناسایی نقاط قوت و ضعف اقدامی شایسته است اما باید برگزاری این نشست‌ها تداوم داشته باشد.وی از مسؤولان خواست تا مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان را جدی بگیرید و آن‌ها را به درستی عملی کنید.

آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه به اهمیت کار تعزیزات حکومتی در جامعه اشاره و گفت: تعزیرات حکومتی یکی از راه‌های مبارزه با تباهی‌ها در جامعه است و امیدواریم روزی با قانون‌مداری کامل در جامعه به تعزیرات حکومتی نیاز نداشته باشیم.

وی تأکید کرد: تعزیرات حکومتی یک شمشیر دو لبه است و باید مراقب باشیم که ظلمی به دولت و ظلمی به مردم روا داشته نشود و اگر قرار به برخورد با کالای قاچاق است، در همه شهرها با این پدیده مخرب اقتصادی برخورد شود و برخوردها به شهرها و مناطق مرزی محدود نشود بلکه در همان تهران نیز قاچاق با جدیت مورد برخورد قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با اشاره به ۱۸ آبان روز ملی کیفیت هم گفت: مردم باید با خرید کالای‌های داخلی از تولید ملی حمایت کنند و تولید کنندگان نیز کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند تا قدرت رقابت با کالا‌های خارجی را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه