English

سما واحد رشت تاکید کرد؛

۱۳ آبان نماد حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی - اسلامی

مرکز آموزش و فرهنگی سما واحد رشت در بیانه ای به مناسبت سالروز گرامی داشت سیزدهم آبان تاکید کرد: سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.

13 آبان نماد حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی - اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، روز 13 آبان 1343 یادآور سالروز تبعید پرچمدار مبارزه با استبداد و استکبارحضرت امام خمینی (ره)، به ترکیه و 13 آبان 1357 سالروز به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان غیور ایرانی توسط رژیم شاه و 13 آبان 1358 روز خروش غیرت و خرد جنبش بیدار دانشجویی بود که منجر به تسخیر لانه جاسوسی است.

سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت های بیگانه است.

13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و هم زبانی یک ملت و دولت بر علیه آمریکای جنایتکار است و و در یک کلام 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

و اینک نیز در آستانه اربعین حسینی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، سما واحد رشت ضمن تکریم رشادت ها و حماسه آفرینی های دانش آموزان و دانشجویان در این روز بزرگ،  از آحاد ملت ایران به ویژه همه دانش آموزان، دانشجویان،  استادان و کارکنان  سمایی دعوت می کند دوشادوش اقشار فرهیخته کشور در مراسم و آئین های گرامی داشت این روز بزرگ شرکت نموده،  با شعار مرگ بر امریکا ، عزم راستین خود را در حمایت و همراهی با نظام اسلامی نشان دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه