English

امام جمعه موقت رشت:

دشمن هجوم غیر نظامی به کشور را مد نظر دارد

امام جمعه موقت رشت گفت: امروز دشمن هجوم غیر نظامی به کشور را مد نظر دارد لذا اگر به پدافند غیر عامل توجه نکنیم، دچار تهدید و بحران می شویم.

دشمن هجوم غیر نظامی به کشور را مد نظر دارد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: مراسم اربعین به بزرگترین تجمع در دنیا تبدیل شده است که نشان از عظمت عاشورا و تداوم قیام امام حسین(ع) دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 2 میلیون زائر ایرانی خود را با پای پیاده به کربلا رسانده‌اند، عنوان کرد: خداوند رمز و رازی در عدد اربعین قرار داده که تاکنون هیچ دانشمندی به آن دست پیدا نکرده است لذا دشمنان هرچقدر شبهه بیشتری پیرامون اربعین ایجاد کنند، مردم بیشتر به نهضت حسینی نزدیک می‌شوند.

این کارشناس دینی با بیان اینکه دشمنان اسلام در فضای مجازی به شبهه افکنی علیه اربعین عزای امام حسین(ع) می پردازند، افزود: کسانی که در جریان اربعین شبهه ایجاد می کنند، برپایی چنین همایش عظیم انسانی بالاترین پاسخ به آنان است.

امام جمعه موقت رشت اربعین را نماد ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار و مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت دانست و اضافه کرد: باید آزادگی و آزادی خواهی امام حسین(ع) الگوی ملت های مظلوم قرار گیرد لذا اربعین حسینی بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگی ظلم ستیزی و آزادی خواهی برای جهانیان است.

حجت الاسلام شفیعی زاده در ادامه به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و یادآور شد: امروز دشمن هجوم غیر نظامی به کشور را مد نظر دارد لذا اگر به پدافند غیر عامل توجه نکنیم، دچار تهدید و بحران می شویم. لازم است سازمان پدافند غیر عامل جایی در دولت داشته باشد، زیرا پدافند غیر عامل در همه عرصه ها وجود دارد.

فضای مجازی تفاوتی با فضای واقعی ندارد

وی ادامه داد: امروز فضای مجازی تفاوتی با فضای واقعی ندارد و باید پدافند غیر عامل در فضای مجازی جدی گرفته شود، زیرا جنگ نرم از طریق فضای مجازی صورت می گیرد که همه مردم با آن سر و کار دارند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان بر دشمن شناسی تاکید فرمودند، گفت: دانش آموزان باید با توطئه های دشمنان آشنا باشند و با تلاش مضاعف برای اعتلای کشور تلاش کنند. قطعا خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نیازمند حضور همه جانبه جوانان و نوجوانان است.

وی مواد مخدر، بازی های یارانه ای مخرب، فساد و فحشا و بی بند و باری را یکی از نقشه های دشمن برای منحرف کردن نسل جوان ما دانست و متذکر شد: جوانان و نوجوانان نقش اثرگذار و تعیین کننده ای در آینده کشور و نظام دارند لذا دشمن به دنبال از بین بردن این سرمایه ها و ایجاد بی انگیزگی در آنان است.

حجت الاسلام شفیعی زاده با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان تعبیر به انقلاب دوم کرد، البته شبهاتی درباره چرایی تسخیر سفارتخانه یک کشور وجود دارد، اما باید بدانیم که سفارتخانه آمریکا کار دیپلماسی انجام نمی داد، بلکه مرکز طرح ریزی برای براندازی نظام بود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به وجود یکصد جلد کتاب از مستندات جاسوسی آمریکا، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان نشان خواهند داد که روحیه استکبارستیزی خود را از اول انقلاب تاکنون حفظ کرده اند و به دنبال تحقق آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب درخصوص استکبارستیزی و مبارزه با ظلم هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه