English

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

تولید کنندگان دغدغه زمان بندی و صرفه اقتصادی کارفرمایان را سرلوحه کارشان قرار دهند/ برگزاری نمایشگاه صنعت نفت خوزستان در راستای اقتصاد مقاومتی است

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان در مقایسه با سال گذشته عملکرد بسیار بهتری در جهت همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی داشته است.

تولید کنندگان  دغدغه زمان بندی و صرفه اقتصادی کارفرمایان را سرلوحه کارشان قرار دهند/ برگزاری نمایشگاه صنعت نفت خوزستان در راستای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، عدل هاشمی درنشست خبری دومین روز نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان گفت: نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته عملکرد بسیار بهتری در جهت همکاری با شرکت های دانش بنیان در راستای اقتصاد مقاومتی داشته است.

وی با اشاره به همکاری کمیسیون انرژی در کنار صنعت نفت گفت: این دو در کنار هم در زمینه انعقاد قراردادهای نفتی ICP از سال 93 به بعد تواسته اند با وجود تحریم ها پیشرفت و همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تولید کنندگان و کارفرمایان باید انتظارات همدیگر را برآورده کنند؛ تولید کنندگان باید دو مسئله زمان بندی و صرفه اقتصادی را در نظرگرفته تا بتوانند کارفرمایان را به خود جلب کنند.

وی در خصوص سرمایه گذاری بخش خارجی گفت: یکی از تدابیر مجلس برای تامین و تسهیل خدمات به سازندگان داخلی جذب سرمایه گذاران خارجی است که این مهم توسط مجلس به تصویب رسیده است. بنابراین دولت به حمایت از سازندگان داخلی با جذب سرمایه گذاری و تسهیلات از خارج کشور زمینه نوآوری و پیشرفت این شرکت ها را هموار می کند.

گفتنی است؛ نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان با حضور 270 شرکت دانش بنیان و سازندگان داخلی مرتبط با حوزه نفت از 11 لغایت 14 آبان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز دایر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه